En rolig dag


Advertisement
New Zealand's flag
Oceania » New Zealand » North Island » Wellington Region » Wellington
October 16th 2006
Published: October 17th 2006
Edit Blog Post

Jeg keder mig lidt lige nu, sa derfor har jeg ligesom besluttet mig for at skrive en ny artikel!
I dag har vi arbejdet i Pauatahanui. Nui betyder stor, paua er en meget smuk abelonemuslingeskal og jeg har endnu ikke fundet ud af hvad ta og ha betyder...
Det er et sted, hvor vi sammen med nogle aldre mennesker forsoger at genoprette et sumpagtigtomrade. Der er rigtig dejligt, men temmelig mudret. I dag startede vi med at gore vejen der til lige igen, for den var blevet helt skav af alle de biler, der har kort pa den. Derefter arbejdede vi med en ny vej...meget mudret. Vi fjernede en masse megagrastotter og fik da bygget ca. 15 meter mere til, men til sidst endte det hele bare i en stor mudderkamp. Maske var det fordi jeg startede med at kaste mudder og grastotter pa Toby...jeg er ikke helt sikker. Mine troje er bare smurt ind i mudder! Til aller sidst lavede vi mudderkugler, som vi bare kylede efter hinanden. En af de nye - Adrian - er handboldspiller, sa han kan kaste vildt hardt. Men han kastede heldigvis ikke efter mig - storstedelen af kampen foregik nu mellem mig og Toby...maske var vi ikke sa mudrede...men det var i hvert fald sjovt. Senere lavede jeg en blomsterdims, som jeg fik Toby til at bare i sin kasket...i supermarkedet!
Vi sluttede "arbejdsdagen" af med at rende rundt og kigge pa fugle. Jeg fik et latteranfald, hvilket jeg ogsa gjorde sidste gang vi sa pa fuglene. Det kan maske godt have noget at gore med at der er mange af en bestemt fugl, der hedder en "shag" pa engelsk!
Ja, ja jeg er barnlig, men jeg har det super sjovt!
I morgen skal vi ud i Easthabour Regional Park og ordne possumfalder. Det er et super hardt job, men heldigvis vil jeg have torre sko at tage pa onsdag, for jeg har kobt nogle nye stovler!
Jeg skal prove at se om jeg ikke kan skynde mig med at skrive en ny og mere spandende artikel snart...



Additional photos below
Photos: 3, Displayed: 3


Advertisement



Tot: 0.071s; Tpl: 0.01s; cc: 9; qc: 51; dbt: 0.0415s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb