Mit forste forsog her pa Travelblog!


Advertisement
New Zealand's flag
Oceania » New Zealand » North Island » Wellington Region » Wellington
October 14th 2006
Published: October 17th 2006
Edit Blog Post

Hej allesammen
Jeg tror ikke andre end mine venner eller familiemedlemmer vil lase dette, sa jeg vil tillade mig at holde tonen lettere privat.
Jeg synes bare det var en fantastisk god ide at skrive og i det hele taget kommunikere med jer alle pa denne made i stedet for gennem e-mails, for dem kan man jo ikke rigtigt stole pa. Nogle gange bliver de jo ligesom taget af mailerdemonen eller ogsa kan de finde pa at forsvinde, lige nar man skal til at sende dem. Det sker oftest ved de rigtig lange mails...
Pa denne made kan jeg ogsa vise jer billeder! Er det ikke fantastisk?
Men jeg tror ikke jeg vil skrive mere nu, for dette er jo sadan set bare for at annoncere min blog! Sa snart jeg har varet ude at ride i 4 timer i morgen kan i fa den forste fantastiske historie....

Advertisement



17th October 2006

Fed ide...
Hej søde Pernille Det lyder rigtig deejligt, glæder mig til at se billeder af alle de farlige fugle der sidder på dit hovede... eller de farlige mænd du fanger i byen... eller bare nogle dejlige natur billeder!! Jeg tænker meget på dig og glæder mig til du kommer hejm til os igen, jeg mangler din skøre humor og videskabelige bemærkninger... Et varmt knus på en kold oktober dag er sendt med luftpost - pas godt på dig selv!! Kærligst din Mønster

Tot: 0.067s; Tpl: 0.01s; cc: 11; qc: 49; dbt: 0.0348s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb