Aucklandissa ollaan!

September 3rd 2006
Published: September 3rd 2006

Maisemaa AucklandistaMaisemaa AucklandistaMaisemaa Aucklandista

Tassa kuvaa Devonportista kohti Aucklandin keskustaa. Korkeimpana kaiken keskella 328 metrinen Sky Tower
Hei kaikille ja terveiset Aucklandista! Matka paivamaararajan yli vasytti meita enemman kuin olisimme aavistaneetkaan ja nukuimme sellaiset rapeat 18 tuntia enemman ja vahemman putkeen... Tanaan on kuitenkin jo saatu jalat alle ja kierrelty kaupunkia ja lahiseutuja.

Kerromme Aucklandin kuulumisia tarkemmin myohemmin, mutta halusimme kertoa etta olemme onnellisesti perilla ja etta lahdemme huomenna jo jatkamaan matkaa hop on-hop off backpacker bussilla (samanlainen milla reissasimme Skotlannissa). Reissu kestaa koko sen kolme viikkoa, minka verran meilla on taalla aikaa. Aikataulu on tiukahko, mutta yritamme ehtia kirjoittelemaan aina kun mahdollista; ei siis huolta jos meista ei aina valilla kuulu.

Iloisin matkaterveisin
Hanna & Hannu

3rd September 2006

Onnellista matkaa
Mukavaa että olette päässeet perille ja pääsette kommunikoimaan enemmän ihmisten kanssa. Siellä uudessa Seelannissahan on myös paljon suomalaisia siirtolaisia. Oliko teitä vastassa siellä kesä vai kevät, meillä täällä alkoi syksy ja ruska antaa jo ensimmäisiä merkkejään. Jäniksen metsästys alkoi perjantaina ja hirvi metsälle päästään kuun lopulla. Kuuden teeren parvi on muuttanut meidän mökille, seurailtiin niiden touhuilua aamupäivä. Ne on kuulemma nyt erikoispäätöksellä rauhoitettu. Terveisin Isä Seppo

Tot: 0.167s; Tpl: 0.01s; cc: 15; qc: 77; dbt: 0.0747s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.2mb