Bula!

Fiji's flag
Oceania » Fiji
September 25th 2006
Published: September 25th 2006

Jokainen vastaantulija hymyilee ja sanoo "bula"... Aurinko paistaa ja vesi on lamminta.... Olemme Fijilla!

Tama on vain lyhyt viesti, etta tiedatte missa pain maailmaa seikkailemme. Pari paivaa on mennyt pienessa kylassa tai lomakeskuksessa missa oli tarkoitus sukeltaa, mutta toistaiseksi vain Hanna on uskaltautunut kastelemaan itsensa... uima-altaassa... 😊 Huomenna lahdemme kohti Manan saarta, missa vietamme seuraavat paivat. Toivomme sormet ristissa etta saa paranee ja paasemme paratiisisaaren tunnelmiin.

Palaamme pidemmilla kuulumisilla toivottavasti parin paivan sisalla.

😊 Hanna & Hannu

26th September 2006

Reissu näköjään jatkuu jatkumistaan. Meillä on täällä syksy alkanut ja mieli alkaa lähinnä jo liikkumaan talven laskuissa ja jääkiipeilyssä. Nämä asiat ei taida siellä tulla ensimmäisenä mieleen :-) Ei mutta ole mulla asiaakin. Me kun oltiin Fijillä, niin tehtiin siellä yksi hyvä hinta/laatusuhde-reissu ja niitähän te kaipaatte. Me käytiin päiväreissulla pienellä korallisaarella nimeltä Malamala. Hintaan kuului kaikki ruuat, juomat (myös holilliset), snorklausvehkeet, lasipohjavene ja jotain muuta vesiliikuntaan liittyvää sälää. Saari on aivan pieni ja siellä ei asu ketään. Ympäri käveli muistaakseni 20 minuutissa. Hinta ei ollut paha ja minivan hakee hotellilta. Kysykää respasta. Me muuten käytiin introsukelluksella siellä ja sekin oli varsin halpaa lystiä. Ja ainakin maalikon mielestä maisemat olivat kivat.
29th September 2006

Voi poika !
Hei nuoret !Huolestuneena taas totean teidän ottavan siellä melkoisia riskejä ja toivon, että pysyisitte maan kamaralla .Laitteiden turvatarkastukset kun sielläpäin voivat olla vähän niin ja näin, niin on parasta olla varovainen. Ymmärrän silti eufoorisen olotilan, kun vaikeasta koitoksesta on selvinnyt,mutta onnikin voi joskus kääntyä, joten siihen ei saa liikaa luottaa. Lämmöllä: äiti

Tot: 0.037s; Tpl: 0.009s; cc: 7; qc: 24; dbt: 0.0213s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1014.4kb