perth!!


Advertisement
Australia's flag
Oceania » Australia » Western Australia » Perth » Perth City
February 4th 2010
Published: February 4th 2010
Edit Blog Post

di siste dagen har det gaatt i ett, vi har faatt sett og gjort uutrolig mye.

paa sondag var det igjen duka for en ny runde med walkeboard og jet ski kjoring. vi stod opp tidlig, og hadde forst en surfe session med Sam og & for jeg, Sandra, Sam, Sarah, Jord, Ryan og dama satte kursen mot elva. Der motte vi mor og far Appleton og Anett. De var da klar med BBQ for hele gjengen. Resten av dagen blei brukt til Walkeboarding og jet ski kjoring!

Mandag, siste dagen til Sandra i Albany! Vi stod opp tildlig, og hadde frukost med mor i huset. Ben var avgaarde og surfa med gutta, mens jeg og sandra maatte bli igjen. For vi skulle nemlig avgaarde og bli gonga med Rhona.
Det var 2 veldig spente nordmen som satte seg i bilen, kl 13.00. Vi hadde rett og slett ingen aning om hva vi gikk til. I folge Sam, var det og bli gonga som og flyte paa vibrasjon, rett ig slett en helt fantastisk folelse.. kremt, litt skeptiske. Da vi ankom sentret var det en lite, heller litt muggen dame som tok i mot oss. Vi blei fort inn i noe som mer ligent paa ett indianer telt ( lag av tre) i dette telte var det 2 svare gonger, og madrasser lagt i en sirkel..Forste vi maatte gjore var og faa hver vaart skjerf, som var dynka med olje (litt kvalmende etter 1 t!!), saa skulle vi da sniffe skjerfet paa en spesiel maate, var veldig viktig og gjore det rett! Etter 8 sniff, la vi oss til rett paa hver vaar madrass, med skjerfet saa tett som mulig ner nesa. Vi fikk beskjedd om og lukke oya, og slappe hekt av. Jeg som er veldig nyskjerrig av personlighet, hadde store problemer med og gjore dette. hverfatl naar dama slukka lyse, og begynte og danse?trave rundt oss og mumle stille om hvilken del av kroppen vi skulle sleppe fri. Problemet med og lukke oyet blei enda storre da, ho begynte og gonge. Sam hadde rett paa sett og vis, du skjente vibrasjonen gjennom hele kroppen da ho slo paa gongen. Og jeg skal love deg du kjente det naar ho stod rett over deg og gonga! En time laa vi der, veldig avslappende naar jeg forst klarte og lukke oya!
Da kvelden kom hadde vi en herlig avsluttnings middag for Sandra og en ol paa puben med hele gjengen etter paa..

Tirsdag satt vi kursen mot Perth. Det var en trist gjeng som vinket hade da vi reiste, ingen tvil om at Sandra kom til og bli savna. For min del, var jeg ikke saa veldig trist. Skal ikke legge skjul paa at det skal bli deilig med litt tid fra hverandra, vi har naa vert 7 maander oppi hverandre, med kun 1 ukes opphold! Paa veien hadde vi ett stopp in noen gamle bunkre, som var ned taga. Kjempe kult!
Hostellet vi hadde bukka oss in paa var uuutrolig svert, minna meg mer om en kjempe borg. Vi delte rom med 12 andre, noe jeg tror Ben syntes var litt rart. Han er ikke like vant med Backpacker livet som jeg og Sandra. Vi var egentlige ganske slitene og trotte da vi ankom, saa vi tok en runde pool og en ol, for vi hoppa til koys.

Onsdag, var vi tidlig oppe. Vi hadde hort at Perth var en spennede by, med mye bra shopping +++.. Bra shopping var det og, men som di fattige stundentene vi er blei det mer vindus shopping. Sandra fikk seg ett par nye sko, og jeg en zoom til kamraet mitt. Ben var guid, og tok oss med til di plassene det var vert og se. vi dro til Kings park, en kjempe sver park, med utkikk over hele byen! For vi liverte sandra paa flyplassen hadde vi oss en herlig burger middag.
Vi kjorte Sandra til flyplassen og satte nesa mot Albany igjen.

I dag har jeg faktisk jobba, var med Ben paa jobb. Ikke at det var saa mye keg kunne bidra med da, men intresangt var det 😊




Additional photos below
Photos: 37, Displayed: 24


Advertisement



Tot: 0.064s; Tpl: 0.016s; cc: 8; qc: 24; dbt: 0.0399s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb