Margaret River og jakt

January 30th 2010
Published: January 30th 2010

sjokolade fabrikkensjokolade fabrikkensjokolade fabrikken

Margaret river
Vi våkna friske og opplagt onsdag morra. Men vi var utrolig treige, musikk måtte lastes ned og brennes, alle skulle dusje, spise, pakka... jaja ting tar tid men vi er jo på ferie og har all verdens med tid. Vi kom oss endelig av gårde ved lunch tider. Kjøreturen tar ca 4 , 5 timer, vi hadde en liten pai stopp i Danmark og en i Manjinump. Da vi kom til Margaret river seint på ettermiddagen, måtte vi finne en plass å bo. Vi hadde ikke tatt oss bry til å bokke no, så vi måtte innom 3 hostel føre vi fant ett som hadde ledig rom. Vi hadde en rask titt i byen (som består av en gate) føre vi dro tilbake på hostelle og tok en tidlig kveld.

Torsdag: Vi sto opp tidelig og dro ned til byen å hadde oss frukost. Katrine klarer av en eller annen grunn å alltid bestille noe merklig. Denne gangen gikk ho fro French toast, som viste seg å vere arme riddere med masse masse kanel.. iæk. Heldigvis hadde Ben bestillt mega brekky og det samme hadde jeg så vi hadde nok til å dele med oss. Den halve French tosten som Katrine fikk i seg gjorde ho fryktelig kval. Ho var så kvalm i bilen at ho ikke klarte å snakke på en time, ho både spydde og var dårlig resten av dagen. Vi hadde bestemt oss for at dette skulle bli en skikkelig turist dag og det blei det jammen meg å. Første stopp på veien var Candy cow, dette var en liten godteri butikk hvor de laga sitt eget godteri. Kjempe søt butikk, som lå rett ved Cowaramup, absolutt vert å besøke. Vi kjøpte ingen ting, Katrine var monster dårlig og jeg å Ben var super mette etter mega brekky. Neste stopp var M.R Chocolate Company, gud å mye delig sjokolade... men vi var forsatt alt for mette til å i det hele tatt tenke på å kjøpe å smake no... Vi forsatte videre oppover til Yallingup. Utrolig vakkert, vingårder overalt, masse kengeruer og bush. ååå her kunne jeg tenke meg å jobbe, så utrolig mange vakre vingårder! Da vi kom til Yallingup dro vi på stranden, Katrine begynnte å bli litt bedre og ingen ting er som ett oppfriskene bad. Etter noen timer på stranda dro vi innom en såpefabrikk, 2 vingårder, 2 bryggerier og en UGG shop. Dette er et område somalle som besøker australia burde vere innom! Jeg skal definitift tilbake her. Da vi kom tilbake på hostelle var Katrine blitt dålig igjen, jeg og Ben stakk en tur på pubben for å ha middag, da vi var ferdig dukka jammen meg Katrine ogg og ville ha mat. Så dro vi hjem, begge kveldene var vi seng 20.30, digg!

Fredag: Da var det jammen meg helg igjen. Siste helga mi i vest australia. Vi hadde frukost på en liten strand kafe i margaret river, så hadde vi en titt i byen føre vi satte turen hjem igjen. Vi var ikke tilbake i Albany føre 5 på ettermiddagen. Etter en dusj og middag plukka vi opp Brady og dro ut til Dales gård. Vi skulle på jakt! Rareste jaktlaget jeg har vert med på; Katrine, Ben, Dale, Brady, Hob og meg. Vi hadde med oss 5 rifler, Dale kjørte uten med resten av oss bak på laste planen. Brady var helt spinnvill, super gira. Så kjørte vi runst på jordene til Dale og skøyt det vi så (nesten). Utrolig store områder, vi var ute å kjørte/ jakta i 3 timer; Resultatet blei: 1 kanin, 3
dogdogdog

3 bein
rever og en en mus. Da vi kjørte hjem, kræsja vi med en kengeru... Godt fornøyd med dagens fangs og en opplevelse vi ALDRI kommer til å glemme.....

bææbææ

boom

boomboom
boom

jakt

Tot: 0.047s; Tpl: 0.012s; cc: 11; qc: 29; dbt: 0.0256s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb