Australian day


Advertisement
Australia's flag
Oceania » Australia » Western Australia » Albany
January 26th 2010
Published: January 30th 2010
Edit Blog Post

Fiske turFiske turFiske tur

søndagen; Litt dypt vann..
Mandag: Dagen før Australian day dro vi for å shoppe inn; australia caps, sminke, shorts, flagg og diverse. Alle bilene vi så var også pynta med flagg. Forbredelsene skulle det hvertfall ikke stå på. Litt ute på ettermiddaggen kom Conner bort, og vi tok jetskien opp i elva for å scurfe (wakeboarde). Vi band to rep etter jetskien så vi kunne kjøre to og to. Ben og Connor er knall flinke, vi har litt å leve opp til der.. hehe. Vi var godt og vel ute i 2 timer, veldig kaldt å sitte på jetskiien, heldigvis var vannet ganske varmt. Hjemme hos Ben igjen satt Rohnda, John, Reece og Anette klare rundt middagsborde, det var nemlig jeg og katrine som skulle lage middag til hele gjengen. Hjemmelaga kjøttkaker i brun saus! Vi hang litt på etterskudd, men ved å bytte på å kokkukere/ dusje / stelle oss så blei det en kjempe vellykka middag. Alle likte det kjempe godt og var veldig imponerte over våre kokkekunstner. Etter middagen dro vi opp til James (apekatten i fra bali), han blei kjempe overraska over å se oss der haha, morro. Derfra kom Taxi Rohnda å kjørte oss til pubben. Vi endte til slutt
Rohnda og JordenRohnda og JordenRohnda og Jorden

Holdt seg p stranda..
opp på nattklubben, som bare blir gøyere og gøyere for hver kveld vi i er der (kanskje fordi en kjenner nesten alle som er der inne...) Det var ikke planen å dra på nattklubben (blei litt for dyrt forrige gang) men fra å bruke 80 dollar brukte jeg bare 10 dollar denne gang! super fornøyd. Da vi fant ut at det var på tide å venne nesa hjemmover tok vi med oss Connor. Han var nemlig gira på å ha det litt morro på veien hjem.. Etter en pai var detklatring på dog rock. Katrine strevde veldig med å komme opp, etter flere misslykka forsøk så hopper Ben ned, dytter ho i rompa og Connor dra ho opp. Yes, alle oppe!n Neste mission var å se utsikten over Albany fra skoletaket på Ashes highschool. Ferden ned fra taket var ikke like vellykka, jeg strekker nemlig akilles senen og vrikke ankelen, så da jeg våkna opp neste morra kunne jeg ikke gå helt på foten. Katrine hadde skrubbsår på begge knær, føtter og hender... jaja, aktive barn har mange blåmerker... Jeg er glad vi kom oss helskinna hjem.

Tirsdag: AUSTRALIAN DAY! Da jeg våkna var Korey, Jack og Conner der alt, lurte på hva planen var. Været var overskya, men alle ville på stranden for det om. Ved lunchtider dro vi da ut til Gall rock, stranda var stappfull av folk, båter og jetskiier. En av båtene hadde anlegg så radion sto på fullt med Hottest 100, 2009. Vi tilbrakte hele dagen på stranda, tok litt tid å komme seg ned siden jeg ikke kunne gå på beine... men da jeg først satte meg ned, blei jeg sittende. Ingen som skulle få meg uti vannet, var jo kjempe kaldt... Halveis i nedtellingen dro vi hjemmom for å få i oss litt mat og skifte, det var litt kjølig på stranda og folk begynnte å bevege på seg. Vi stakk opp til Wellos. Utover kvelden sammla hele gjengen seg her og vi så på fyrverkeriene. Det blei en tidlig kveld på oss, litt slitne etter dagen føre. Så skulle vi jo til Margaret River dagen etter.


Additional photos below
Photos: 23, Displayed: 23


Advertisement

KatrienKatrien
Katrien

Australian day
Sam Sam
Sam

Australian day
KatrineKatrine
Katrine

Australian day
vann aktivitetervann aktiviteter
vann aktiviteter

Australian day
folksomtfolksomt
folksomt

Australian day
LukeLuke
Luke

eggkrig
ToddTodd
Todd

wello
JackJack
Jack

Wello


Tot: 0.119s; Tpl: 0.012s; cc: 15; qc: 72; dbt: 0.071s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.2mb