Back in Australia..

Oceania » Australia » Western Australia » Perth » Perth City
March 15th 2008
Published: March 15th 2008

dag allemaal, waar zijn we ook weer gebleven...o ja..Singapore. 17 febr.vanuit Singapore zijn we gevlogen naar Perth,Australia.Hadden wel 3 uurtjes vertraging maar daar hadden we niet echt veel erg in want op Singapore airport kun je je wel vermaken..gratis internet en alle nieuwe snufjes bekijken. Wel apart want we hebben Azie afgesloten en we zijn back in Australia!!In het vliegtuig voel je gel... Read Full Entry

Photos are below

De pinnacles desert.De pinnacles desert.
De pinnacles desert.

Heel apart allemaal,het lijken net termietenheuvels.
Linda en Willem.Linda en Willem.
Linda en Willem.

Sta je op de camping in Perth kom je west friezen tegen.... uit Bovenkarspel en Venhuizen. Super gezellig gehad met die 2.
Het Ierse koppel.Het Ierse koppel.
Het Ierse koppel.

Darren en Eileen.
Captain Cook.Captain Cook.
Captain Cook.

Door hem praten ze in Australie engels en geen nederlands.
The city!!!The city!!!
The city!!!

Tuurlijk is dat Sydney.

Van de West Friesen!
Hallo Pierre en Liza Ontzettend leuke site hebben jullie. We hebben de meeste verhalen gelezen en foto's bekeken en het ziet er super goed uit allemaal. we willen nog even zeggen dat we het met jullie onwijs gezellig vonden in Perth en wensen jullie nog een fantastische tijd in Zuid Amerika! Geniet ervan!! Groetjes Willem en Lin

Hallo Piërre en Liza
Gelukkig horen we weer wat van jullie het is toch weer prachtig wat jullie zo alweer zien daar in Australie.En leuk dat jullie een aantal jaren geleden ook zijn geweest maar dan ieders apart hè weer heel veel andere dieren als in de voorgaande landen En wat is de wereld toch klein hè voor veel mensen bereikbaar en die westfriesen kom je toch ook maar overal tegen leuk hoor voor jullie Kunnen jullie toch ook nog Nederlands praten want als jullie in September terug komen zou je alleen nog maar Engels praten maar dat zal nu niet het geval zijn gelukkig.Maar eerst nog maar genieten 5 1/2 maand nog dat is nog een hele tijd toch. Maar het vliegt wel om hè als je zoveel reis. Nou geniet ervan en nog veel plezier en veel zien en beleven en dan zou ik zeggen tot de volgende keer maar weer. GROETJES van AD en FRIEDA

globetrotters
holymimo, ik had bijna moeder Koopen gebeld, we maakten ons zorgen,niks meer gehoord, Els vond het ook vreemd, nou gelukkig hadden we de fotos nog,grrrr, jullie zijn in jullie element,echt aussies, leuke mail, en plaatjes, wat is de wereld klein he,overal kaaskoppen,hahaha,we missen jullie enorm!!! geniet van de vakantie, nog maar een half jaar,groetjes yvon dirk an boef buuf riet
24th March 2008

Koala!!!!
Hallo daar! Superleuk om weer iets van jullie te horen en fijn dat Australie wederom zo goed bevalt. Grappig zeg dat je aan de andere kant van de wereld gewoon weer "bekenden" tegenkomt! Wij hebben hier sneeuw! Eind maart en het sneeuwt gewoon. Wel heerlijk 4 dagen vrij. Sydney ziet er wel heel mooi uit, ik snap best dat je niet weg wilde hoor Pierre! Nou ik ben benieuwd naar de verhalen uit Zuid Amerika. Veel liefs, Kus Jacqueline
31st March 2008

australia
Hi!! wat jammer dat austalia een beetje tegenvalt... gelukkig hebben jullie al mooie herinneringen aan dit grandioze land!! en ja als je zolang weggaat is er altijd weleens iets minder leuk, helaas! ik weet zeker dat zuid-amerika een heleboel goedmaakt, brazilie staat bij ons hoog op het verlanglijstje en dan vooral de amazone, aquazu en rio natuurlijk! gaan jullie dit ook allemaal bekijken? in ieder geval heel veel plezier en ik vind het erg leuk om jullie ervaringen te lezen!! x brenda en auke

Tot: 0.049s; Tpl: 0.014s; cc: 8; qc: 20; dbt: 0.0273s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb