Great Ocean Road

Oceania » Australia » Victoria » Melbourne » St Kilda
November 27th 2010
Published: November 27th 2010

Beste mensen! Hier dan het langverwachte verslag vanuit Melbourne! Donderdag 18 november zijn we vanuit Alice Springs met de Ghan ( een hele grote trein ) vertrokken voor een 24 uur durende reis terug naar Adelaide. Op weg naar de Ghan was paul in gesprek geraakt met een Duits meisje wat dezelfde trip als ons wilde gaan maken ( de Ghan naar Adelaide en vervolgens via de Great Ocean Road naar Melb... Read Full Entry

Photos are below

Het beestje zonder naamHet beestje zonder naam
Het beestje zonder naam

Ze waren met zijn 3en voedsel aant pikken om de bus

was leuk verslag weer.
Hoi wereldreizigers het is weer heerlijk om jullie verslag te lezen. Jammer dat jullie budget het niet toeliet om nog van een paar leuke dingen zoals je schreef te genieten, maar jullie genieten toch al iedere dag. We blijven jullie volgen en met jullie genieten knuffels xxxx van Pap Mam.

geniet van je reis
Roy en alle gezelschap, geniet van jullie reis. leuk te lezen wat jullie zien en meemaken. Moet een reuze ervaring zijn. William en familie.(kids lezen en kijken ook mee)

zeer onder de indruk!
Hey Roytje, ben nogal obder de indruk van niet alleen je ervaringen maar vooral dat ik niet wist dat je toch een man van zoveel woorden bent haha! Heel leuk hoe je alles beschrijft je krijgt echt een beetje een beeld van wat jullie allemaal beleven. Zo'n tocht met dat busje lijkt me ook wel wat, heb je toch je eigen vervoer in de hand en maakt je niet zo afhankelijk. Die zonsondergang bij de apostelen moet ook mooi zijn geweest, heb er vaker van gehoord. Het was het wachten weer waard, heb me weer bij kunnen lezen haha maar waar ik niet meer zo van onder de indruk ben is je ervaring met dat BIER!!!! Tjongejonge das toch niets nieuws meer he, dat weten we allemaal allang hoef je ons echt niet van te overtuigen dat zelfs je motto daar op neer komt haha!!! Enne...heb die koala gevonden echt super leuk! Tot de volgende keer! Groetjes vanuit een heeeeel erg koud en kouder wordend, druk en te hard werkend, gezellig, maar in vergelijking met Aussieland o zo normaal Mestreech

hèhè
gelökkig weer un sjoen verhaol vaan uuch kinne leze, begôs 't al te misse, dikke poen vaan greet.

Sjiek
Hallo Roy en vriend, Het ziet er daar fantastiesch uit,hiel sjoen. ameseer uuch mer good. Groetjes Annemie.
Mijn Motto

Hahahaahahahah... un hiel hiel good motto!!! Maag ut ouch haafum zien? ;-)
Zoek de koala

Poging 1: Veuraon met un gries t-shirt aon? Poging 2: In de bös?
Het beestje zonder naam

hahaha! leuk
Doe normaal :-)

sjieke foto
Life....

my favourite quote, soooo true...
27th November 2010

Oh jonges wat heerlik! Ech super um uuch zoe te vollege en de foto's zien amazing!! Hielemaol te gek en wat is t sjoen dao! Lekker weer en e bitteke rege maak aoch neet oet, toch? Geneet vaan alles, dat doen veer aoch vaan uuch blogs! Dikke poen X
27th November 2010

Die koala had ik al snel gezien neefke! ;-) Echt leuk dat je alles omschrijft, kunnen we helemaal meegenieten, van dag-tot-dag. En Royke, bestaat er een kans dat je over een tijdje geen bier meer wilt drinken? :) Enjoy your stay! x

hola
heyyyyyy vet man,echt vet allemaal,en wat een super fotos,echt te gek dikke xx
28th November 2010

echt weer sjiek om te lezen wat jullie hebben meegemaakt en de foto's zijn echt weer super, ongelofelijk mooi! verslag vanuit een koud maastricht volgt weer via de mail ;-) dikke poen
genieten...

ech super sjoen!!!!
Duidelijk

Veer höbbe mèt plezeer nao d'n sjoen fotoos gekeken. Veer winse dat geer mèt uuch twieën vaan eur sjoen reis maag genete .

Tot: 0.096s; Tpl: 0.014s; cc: 6; qc: 52; dbt: 0.0513s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb