All by my seeeelf...


Advertisement
Australia's flag
Oceania » Australia » Queensland » Surfers Paradise
June 10th 2010
Published: June 10th 2010
Edit Blog Post

Freddy og camillaFreddy og camillaFreddy og camilla

Freddy er stadig innom å da blir det ofte bakst!
Katrine har nå reist over til vest kysten, nærmere bestemt Albany. Ho dro over for å treffe Ben føre vi skal hjem til Norge. 2 uker blir ho borte, det har nå gått en uke å jeg klarer meg utmerket fint alene uten min bedre halvdel. For å oppdatere den siste uken som har gått:
Fredag kveld endte jeg opp hos Annikken og Tvillingene, vi hadde tenkt oss på Surfeklubben, $2.50 for ølen, men vi kom oss aldri i fra kjøkken borde for skravla gikk i ett. I stede drakk vi litt goon (superbillig vin) å kosa oss. Den goonen må ha vært fryktelig sterk for det neste jeg husker er at jeg våkner opp i Annikken si seng med alle klære på inkl skoa neste morra.. var ikke bare jeg som hadde pasa out av den goonen. Resultate blei 4 dager lang hang over. Katastrofalt, jeg skal aldri drikke billig vin igjen! Heldigvis har jeg gode venninner som tar vare på meg.
Søndag hadde Tvillingene (Nathalie og Madelen) bursdag. Jeg å Camilla laga boller og eggerøre å kom ned på bursdags frukost kjempe kos. På kvelden blei det en hei dundranes houseparty, tror halve skolen møtte opp! Jeg rørte ikke en dråpe alkohol, så da festen blei for vill, fikk jeg utrolig nok med meg de litt for bedugga samboerne mine med meg hjem.

Resten av uka har gått med til trening og lesing, trening og lesing, trening og lesing. Å ja, så har jeg SOLGT BILEN! Im now a rich bitch, fra å ha 50 dollar å leve på i tre uker, kan jeg nå leve ett luxus liv haha (nesten i hverfall)! Har egentlig prøvd å selge den bilen i 2 mnd, eller har i hverfall snakket om å gjøre det... Å gjett hvem som kjøpte bilen da tilslutt; postmannen vår!
Helgen skal gå med til å studere, har første eksamen på tirsdag, så skal jeg vaske ut av rommet mitt og alle vegger og vinduer i huset. Flytter ut på tirsdag, skal da låne romme til Sebastian som reiste til Bali i dag den heldig grisen... Men om akkurat 2 uker til er jeg faktisk ferdig med skolen. Ser veldig frem til det! Satser på det blir SEX in the CITY 2 til helgen også, har så sykt lyst å se den.

Blir desverre dårlig med bilder, er bare meg som er
SebastianSebastianSebastian

Her skal jeg bo de 2 siste ukene. <3 Nobby
bretta ut i senga med alle notater og ark og bøker. Ellers så befinner jeg meg på trenings senteret og der er det i hverfall ikke noe å ta bilder av.. haha

Katrine du får oppdatere litt i fra Albany, legg ved litt bilder!

Advertisement



Tot: 0.089s; Tpl: 0.011s; cc: 11; qc: 28; dbt: 0.0577s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb