Back in Albany


Advertisement
Australia's flag
Oceania » Australia » Western Australia » Albany
June 14th 2010
Published: June 14th 2010
Edit Blog Post

Da var jeg tilbake til Albany. Blei tat i mot med et mega skrik fra mor Rhonda, som da ikke viste at jeg kom. Ho stod med rompa i været i den nye campingvogna som ho og John skal kruse rundt i, og blei svært overraska da ho så meg stående i oppkjørslen.
Dagene her har gått utrolig fort, bare ett par dager igjen så er jeg tilbake til qld 😞
Dagene har blitt brukt til surfing, te-drikking, fisking og kino. Over her er det veldig kaldt, savner boblejakka og ullsokken mine, heldigvis tar Rhoda godt vare på meg.
I dag har jeg og Ben vært og fiske i 3 timer, med lily på slep. Tror jeg bringer ulykke, for vi fikk ikke så mye som ett napp, vi så masse delfiner så var verdt turen! Etter på satte vi oss i stampen i hagen, vi satt der til huden var så skrumpete at vi så ut som to 90 åringer..
På lørdag var vi invitert til Sams bursdag, gratis mat og drikke er noe man ikke sier nei takk til. Sam blei 21 noe som er veldig stort i Australia, så hele slekta var der ++++++, så følte meg litt
ben's fot ben's fot ben's fot

surfe ulykke
lost blandt det hele. Etter å ha møtt meg og sandra , har Sams største ønske vært og ha en viking hjelm. Etter og ha ransaka hele Albany fant vi to nedstøva viking hjelmer. Sam blei fryktelig glad, og viste gleden med og ha hjelmen på hele natta!

Nå kaller Rhonda, middagen er servert!

klarte sefølgelig og glemme kameraet, men har knipsa litt med mobilen til Ben...


Additional photos below
Photos: 12, Displayed: 12


Advertisement

naaaam naaaam
naaaam

Ben mekka middag
Ben Ben
Ben

Betiller norges tur her
KatrineKatrine
Katrine

surfe tur
benben
ben

fisking
katrinekatrine
katrine

fiske tur


Tot: 0.168s; Tpl: 0.015s; cc: 17; qc: 80; dbt: 0.0994s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.2mb