En veldig hard mandag


Advertisement
Australia's flag
Oceania » Australia » Queensland » Surfers Paradise
May 31st 2010
Published: May 31st 2010
Edit Blog Post

Noen mandager er tøffere en andre. Dagen begynnte ganske bra til å begynne med. Været var knall fint (noe det ikke har vært på lenge) og jeg har fri. Fantastisk! Jeg dro tidlig opp på trenings senteret og tok en knall hard spinning time og litt styrke etterpå. Kunne ikke kom meg fort nok hjem for å pleie brunfargen. Mens jeg sto i dusjen og vaske svetten av meg hørte jeg Camilla skrike i fra nabo rommet. Jeg kom løpene inn kunn i ført håndkle og finner Fabian liggene i foster stilling på badgulvet.
Camilla og Fabian har da lekt vannkrig og Fabian glemmer å se seg for når han skal løpe unna vannstrålen Camilla sender i mot han og kræsjer brutalt i murveggen. Såret er dypt og bredt, så jeg ringer en kompis som er lege og det ender med at Camilla kjører han på legevakta. Der blir de sittende i 5 time å vente, Fabian må sy 6 sting i panna og betale 1500 nok..
Noen timer etterpå dette skjer får Katrine veldig vondt i hode, ho er fryktelig ukonsentrert å klarer ikke å lese til eksamen. Ho finner ut at det er best å ta bussen hjem å slappe av litt, å så lese på kvelden. I alle sine tanker og forvirring klarer ho å hoppe på feil buss. Turen hjem som vanligvis tar 15 min blir fort til 2 timer.. Gjett om ho var forbanna. Ho hadde sett så sliten ut at mannen i lokal butikken gav henne gratis kakestykke for å lette litt på dagen.
Samtidig har jeg manna meg opp til å gjøre en innsats å selge bilen. Machonistisk som Australia er, er det ikke like gøy å være utenlands jente å prøve å selge bilen sin. Fy å folk prøver å lure meg. Hvor er mannfolka når vi trenger dem? Hadde fått en forhandler til å hente å kjøpe bilen i helga, men han dukket aldri opp. Og han hørtes så stein ut på tlf at jeg ikke turte å ringe igjen, så jeg fant at jeg bare skulle stikke innom noen cash for car selgere. Jeg manna meg opp noen timer i sola, men da jeg til slutt setter meg bak rattet for å starte bilen er batteriet dødt... TYPISK! Bilen min sto da foran garage porten hvor Ben sin bil sto inni, så kom meg ingen vei. Måtte da avlyse timen hos hudpleien. Så etter 100 tlf (var alene hjemme) og 1,5 t venting kom endelig Andre, en kompis av en kompis, med start kabler å fikk lada batteriet. Jeg dura så av gåre å stakk innom første og beste cash for car handler jeg så. Til min skrekk og gru var de bare villig til å betale 50 dollar for bilen (280 kr). Bom! Må nok ty til andre salgs metoder.
Jada, bra start på uka. Kan umulig være flere dager som topper denne dagen, så da har vi en posetiv uke i vente.
Skal få lagt ut noen bilder av Fabian. Han går pappa og Harry Potter en høy gang. Værste sår legen hadde sett på lenge!

Advertisement



Tot: 0.105s; Tpl: 0.01s; cc: 14; qc: 73; dbt: 0.0615s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb