I LOVE FRIDAYS


Advertisement
Australia's flag
Oceania » Australia » Queensland » Surfers Paradise
May 22nd 2010
Published: May 22nd 2010
Edit Blog Post

Kokka si det!Kokka si det!Kokka si det!

Simen som gav meg forkle!
Fantastisk dårlig vær i går. Det regna ett sett hele dagen non stop! Vi starta dagen med yoga time, litt mat shopping og en deilig kaffe kopp. Vi skulle begge på skolen å gjøre ferdig en oppgave, men endte i stede foran TV med en god film, kakao og norsk melke sjokolade. Utrolig digg med skikkelig høst vær, ullsokkene og ullgenseren var på, og vi lå å huttra under flisteppene fra IKEA. Utrolig chill dag!

Utpå kvelden fikk jeg besøk av Anne (som jeg jobba med på Naboen) og 2 veninner. Jeg og Katrine diska opp med hjemmelaga pizza og rødvin. Blei en knall koslig kveld, hvor skravla gikk i ett. Etterpå gikk turen til Swingin Safari hvor shoubox spillte. Vanligvis pleier det å være stappfullt der, men trolig grunn av været var det bra ett fåtall mennesker å se. Men det gjorde ikke no på stemmningen, vi kapra det første borde vi så og skravla i vei. Da kvelden gikk mot slutten begynnte folketallet å ta seg opp også, god stemning, god drikke, god musikk og godt selskap. Fantastisk kveld! Mine spanske venner i fra Ecuador, Sebastian, Riky and Fernando dukket oxo opp i siste liten og det blei en kanon avslutning på kvelden.

Da jeg våknet på morran i dag til trommer og gitar spill, skinnte sola, og det var ikke en sky på himmelen. Dette kommer til å bli en bra dag! Den skal gå med til tanning, tanning og tanning. Utpå ettermiddagen stakk jeg og Katrine på sykketur for å ta litt bilder. ENJOY!


Additional photos below
Photos: 14, Displayed: 14


Advertisement



Tot: 0.172s; Tpl: 0.013s; cc: 16; qc: 74; dbt: 0.0908s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.2mb