indy race

Oceania » Australia » Queensland » Surfers Paradise
October 26th 2009
Published: October 26th 2009

hele forgje uke blei det ikke mye skole. fordi di holdt på og rigge opp til indy, så hele veien var rett og slett sperret av. ikke at vi tok det så veldig tunkt, vi benyttet tiden til andre fornuftige ting som, male, surfe, bade og litt skole. på tirsadg kom en kamerat av meg og sandra fra sydney, mich. kjempe kar som vi har møtt i bali. i og med at han kom måtte vi en liten tur på casino, denne gangen ville vi prøve og spille litt. noe jeg også gjorde, men uten hell. tror ikke det er helt min greie.

torsdag morgen blir hele surfes paradise våknet av drusene biler og ivrige suportere, da var idny 2009 i gang. som da er et kjempe kjempe svært bil race! hele gull kysten er sperret av for akkurat denne helgen. vi har da huset midt i smørja. løypen er da lagt sånn av vi akkurat ikke får gratisbilleter. SURT!!!
men jeg og sandra var heldig, og fikk to stykker av ei vennine. som var så "heldig" og bo på start streken.
så vi fikk med oss hele racet. kjempe kult

fredag våkner vi igjen oppav av samme støy som morgenen før+ fly oppvisning uten for vinduet. rett og slett duket til en fantastisk dag, bortsett fra at jeg hadde stil inlivering til kl 5. da klokken nærmere seg 11 hører vi ett spetakel uten lie uten for, uten og kikke skjønte vi at dette må være karene som skulle leie brygga vår for helgen. med ett lite håp om at det skulle være 5 kjekke karer fra brisbane som kom i luxus båten, bli vi svært skuffa da vi kikka ut av vinuet. for det første var det ikke akkurat en luksus båt som kom kjørene, og karene i båten var ikke akkurat noe og skryta. det var 5 smell feite karer, med hanekam, råttehale og manglende tenner, rally capser og flagg dekorert over hele båten som kom kjørene. og ja vi jentene var hjertelige velkommenen ned i båten, vis vi ville.. vi takket høflig nei...
men som sagt det var duket for en bra kveld. vi hadde nemlig kjøpt inn ferske reker+++ og lagde ett langbord uten for huset. simen som da har vært syk i helgen kom og tusslene, så alt var rett og slett duket til ett kjempe måltid, noe det også blei.. vi konkluderte med at dette måtte vi gjøre igjen. etter maten avr vel fordøyd, tok vi turen til noen kamerater som har en leilighet rett over racet, med en perfekt utkikk.

lørdag kjøpte fabian, camilla og mich bilett og. vi stod opp tidlig og rigga oss i stand til en dag i løypa. med jagefly oppvisning, en kald øl og racer bil løp var dagen gjort for gutta! di var rett og slett helt i hundre. utrolig gøy og være på området, det er alstå så mange rare folk som kommer når det er sånne begievheter. vi fant oss en perfekt plass midt i mengde av ivrige racebil suportere med rally capser, ølvom og tattoveringer. tror jeg så mer på folka enn på bilene.
vi tilbrakte hele dagen med og se på biler og heie, da solen gikk ned og racet var ferdig dro vi hjem for og se om simen fortsatt levde ( noe han heldigvis gjorde, så mye piggerer ut og), så bar det bort til ett haus party for og få en god avsluttnng på helgen..

søndagen bestod av surfing, soling og opplading til eksamene som kommer..

Tot: 0.046s; Tpl: 0.011s; cc: 12; qc: 25; dbt: 0.0258s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb