life is so good...


Advertisement
Australia's flag
Oceania » Australia » Queensland » Surfers Paradise
October 19th 2009
Published: October 19th 2009
Edit Blog Post

naa sitter jeg paa biblioteket paa uni aa vet ikke helt hva jeg skal ta meg til. Katrine og Hanne gikk nettopp for aa ha tutorial, og jeg fikk nettopp melding av Mitch, en kar jeg motte 5 dager paa Bali, for 2 aar siden, aa han kommer paa besok i morra! han skal bli her en uke, men det blir sikkert morro det! jeg har da to oppgaver som jeg burde skrive ferdig til han kommer, men akkurat naa er tankene mine helt andre plasser. jeg var paa skolen tidlig i dag, hadde nemmlig gruppe presentasjon. huff , jeg hater presentasjoner.. men det gikk fint da.

Helga var en skikkelig chill helg. Jeg har bare ligget i sola aa lest twilight. Er blitt monster brun og faatt masse ny kunnskap om varulver og vampyrer... Katrine er like hekta, ho har vi neste ikke sett. ho har bare ligget inne paa rommet sitt aa lest, nemlig for mye braak i stua. Paa lordag kom det to store voksne karer aa kikket paa baatplassen vaar, de skal nemlig leie den neste helg under Super GP. og gjett om vi klarte aa invitere oss selv med paa baattur da!! hehe . pengene for leia brukte vi opp paa Toolys, vi syns selv at vi fortjente det etter mange uker med intens skolejobbing, titalls av innleveringer og presentasjoner. Skikkelig jente kveld med pizza, ol og sladder. Vi tok en tidlig kveld, twilight kalte..
Sondag dro vi paa familie tur til Currumbian beach, vi tok med ball, surfebrett og sarongene. skikkelig klare for en beach dag, desverre blei det en kort affere, det var ingen bolger og etter en halvtime paa stranden kom uvaert. Da var det bare aa sette kursen hjem over.

Det er saa goy her nede, vi koser oss veldig! for dere som kjeder dere hjemme, er lei av dorlig ver og har lyst til aa mote nye mennesker. jeg sier det bare, KOM NED TIL AUSTRALIA!

Jeg har noyaktig 5 dager igjen paa skolen, + tre eksamner i slutten av november. Saa det vil nesten si sommerferie 4 mnd fra neste onsdag.. jaja, life is beautiful 😊

Advertisement



Tot: 0.04s; Tpl: 0.01s; cc: 11; qc: 24; dbt: 0.0195s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1012.4kb