framføring og casino.

Oceania » Australia » Queensland » Gold Coast » Surfers Paradise
October 14th 2009
Published: October 14th 2009

tirsadag morgen våkner jeg opp med en utrolig urolig klump i magen. for dette var dagen jeg har grua meg til siden jeg begynte her. framføring i social enterprise. de som kjenner meg vet at jeg aldri har hatt problemer med og framføre noe som helst. men her nede er det noe helt anna. her må man faktisk ta det på engelsk.. vi har hatt 8 uker på prosjektet, noe som vil si at vi har hatt uuutrolig god tid. problemet her var bare at min gruppe besto av en heller slækk gjeng. 2 jenter som trolig har kjent hverandre hele livet, kaan og meg.. jeg er vant med at det er som regel jeg som har kontroll over hele greia, men ikke denne gang. første og siste gruppe møte var dagen før vi skulle presentere. ganske utrolig ikke sant?! har hat 8 uker på oss, og hver gang vi skulle møtes og jobb var det alltid noe som dukket opp for bestisene.. ikke rart jeg var nervøs?!
var ikke bare jeg som satt med en vond klump i magen tirsdag morgen, sandra hadde og nemlig presentasjon og. og heller ikke ho har vært serlig heldig med gruppa. hennes gruppe bestod av 2 bestiser fra tyskland og ei heller feit inder jente, som har lagt ut om hele menstrasjons syklusen sin til simen, ( noe simen enda har store problemer med og fordøye). sandra sin gruppe som min, har heller ikke fått møttes mange ganger. jeg skal love deg vi øvden, på slutten av dagen kunne jeg omtrent både mitt og sandra sitt utenatt.
da klokken slo 4 stod jeg klar, med noen nerver som var i ferd med og ta helt over hånd og en svært forventnings full klasse. der all fortsatt satt med minne fra min fjorgje "stor slagne" presentasjon. det begynner heller dårlig, jeg får totalt hjerneteppe. noe som aldri har skjedd meg før, så blei ganske satt ut selv. men så da jeg starter for andre gang, gikk det bedre. de 5 minutten jeg hadde grua meg til i flere månder, gikk fort unna skal jeg si dere. fant vel ut at alle de lange søvnløse nettene og all nervøsiteten var bortkastet!

vi hadde bestemt oss for lenge siden at denne tirsdagen skulle feires, etter mange lange dager på skolen og presentasjonen vel gjennomført, var kvelden bennka for casion. noe hele familien var veldig klar for. etter en god middag og noen vin glass, kom maxi taxien og henta oss. alle svært fasinerta av ho ene som var hos oss, for ho hadde nemlig pearsing i tissen og begge puppene. simen var så opptatt med og diskutere dette med kameraten sin, at han til sin stoooore skuffelse aldri fikk med seg at denne dame blotta begge puppene i taxien for og vise oss..
kveld blei helt supert, vi dansa sikkert 3 timer i strekk.. da kvelden nermer seg over kommer en mekktig fornøyd fabian gående. han hadde nemlig vunnet 5 dollar på casinoen, det tilsvarer 25 kr. skal ikke så mye til for og gjøre den gutten bli 😊
i dag våkna vi til et stkende varmt vær, jeg med vannblemmer på alle tæra, sandra med en blå fot (etter jeg, med ett uhell trokka på foten hennes, med høye hæler) simen, men tanbørsten og tannkremen sin i do ( ikke spør en gang), camilla med små kutt i foten etter ho knuste ett kjøkken glass kvelden før og fabian 5 dollar rikere.. dette beviser bare at vi hadde en super duper kveld i går 😊 vel fortjent!

Photo 7Photo 7
Photo 7

looi, kamerat av fabian
Photo 9Photo 9
Photo 9

dama med pearsing

Tot: 0.059s; Tpl: 0.011s; cc: 12; qc: 27; dbt: 0.0272s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb