Happy New Year!!

Oceania » Australia » Northern Territory » Darwin » City of Darwin
January 1st 2007
Published: January 1st 2007

Hoi hoi,

Happy New Year allemaal!!!

Onze oudjaarsavond was lekker rustig. We hebben thuis lekker gegeten, en daarna "de meest opvallende momenten van 2006" gekeken op tv: onder andere de dood van Steve Irwin, de dodelijke carcrash van Peter Brock, de "socceroos" tijdens het WK, de twee mannen die geredt werden uit de mijnen...
We wilden eigenlijk eerst de stad in gaan, maar het zou ons een fortuin aan taxi en entree gaan kosten, dus besloten we toch maar thuis te blijven.
We hadden lekkere hapjes in huis gehaald en natuurlijk iets lekkers te drinken. Om even voor 00.00uur belde mijn ouders om ons een gelukkig nieuwjaar te wensen en om 00.00uur hadden we champagne. We gingen naar buiten in de hoop dat er wat mensen in de straat vuurwerk hadden.. Maar dat viel tegen!! Er was niemand op straat, geen vuurwerk te zien. Dus liepen we naar de achtertuin en keken richting de huizen aan de andere kant van het meer, en daar heb ik 1 vuurpijl de lucht in zien gaan. Dat viel dus wel een beetje tegen. Je hoorde vooral veel rotjes en allemaal andere dingen die niet de lucht in gaan.
Rond half 1 kwamen Johnsy en Roan nog langs, die kwamen net terug van de stad. Daar was om 21.00uur vuurwerk geweest en om 00.00uur ook nog een keer. Het vuurwerk om 21.u is voor families met kleine kinderen.
Na een uurtje gingen Johnsy en Roan naar huis en zijn wij lekker ons bed in gekropen. Ondanks een rustige avond waren we toch wel moe.
Ik had mn alarm op 8.20uur gezet, want ik moest om 8.30u toch echt even naar nederland bellen om mijn ouders gelukkig nieuwjaar te wensen. Veel kreeg ik mn strot niet uit, want ik was nog half aant slapen. Ik hoorde via de telefoon wel veel vuurwerk in hun straat, jammer dat we dat niet konden zien haha.
Na het telefoontje zijn we natuurlijk weer in slaap gevallen tot de middag... heerlijk!

Wij wensen iedereen heel veel gezondheid, liefde en geluk in 2007. Maak er weer iets moois van!

Liefs x ons

1st January 2007

Happy Newyear!
Greetings! Dat ziet er allemaal lekker en gezellig uit! wel jammer van het weinige vuurwerk... Wij hebben het gevierd bij Maris thuis, met 8 man in totaal. Rond 6 uur 's nachts ging toch eindelijk het licht uit om te gaan slapen dus we hebben ons best gedaan!!! de avond gevuld met oudejaars conferance van Guido Wijers, pokeren en dobbelen. Dit natuurlijk onder het genot van veeeeeels te veel eten en sterke drank :) Lots of love, Lucas
2nd January 2007

(H)
Neet zo joa! :D :D :D Happy newyear jullie samen! Heel veel geluk en vooral veel belachelijk lekkere weer in het verre australiƫ :) In maart/april gaan we de kroegen van Roermond (en omgeving:P) onveilig maken ok? Liefs, Ruud (en Fem ook, maar die es dr alleen niet:P)
2nd January 2007

happy newyear
hello petra and bob we wish you a very happy newyear ans we hope that you allready got our other mails we sent to your private email adress?? We hopen dat je die wel al ontvangen en gelezen hebt. Ik zal in het vervolg via deze mail reageren. Heel veel geluk in dit nieuwe jaar en tot gauw mails. ag

Tot: 0.066s; Tpl: 0.011s; cc: 6; qc: 44; dbt: 0.0418s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb