„Sydney Aquarium a Oceanworld Manly“


Advertisement
Australia's flag
Oceania » Australia » New South Wales » Sydney
February 1st 2011
Published: February 1st 2011
Edit Blog Post

Vcera som sa vybrala spoznavat morsky zivot tu na opacnom konci sveta. Rano som si to zamierala rovno dolu k pristavu, kde bola prva zastavka - Sydney Aquarium. Mila slecna pri pokladni vyzdvedala odkial som a vraj som tam vcera bola uz niekolky turista zo Slovenska v poradi. Musim povedat, ze je to naozaj krasne akvarium. Je obrovske, mala som tam co pozerat 2 hodiny. Ryby, rybky, rybicky, male, velke, obrovske. A videla som ziveho zraloka a keby len jedneho, ale veeela vela ich bolo. Taktiez raje, korytnacky, chobotnice, sepie, homarov, meduzy, hviezdice, konikov a mnoho dalsich ryb. No a stretla som aj Nema 😊 On naozaj doplaval az sem do Sydney. Bol sice bez Marlina a Dory, ale nebol sam, mal tam inych kamosov. A skoro som este na niekoho zabudla. Na najdolezitejsich clenov sydneyskeho akvarka. Pig a Wuru – morske kravy. Krasnucke, zlatucke, vysmiate, akurat sa napchavali salatom, tak som ich mohla pozorovat a oni sa teda patricne predvadzali. A videla som aj maleho vtakopyska, malicke mladatko, plaval ako zmyslov zbaveny, tak rychlo, ze sa nedal ani odfotit. Skratka zase som odchadzala so zazitkami v taske.
V ramci dnesnej „plazovky“ na Manly Beach som si odskocila do Oceanworld. Je to tiez morsky svet, sice trosku mensi, ale maju napriklad spravenu cast Velka koralova bariera. A to som pozerala. Waw, ziju tam take krasne rybicky, farebne, pestre, strakate, kriklave, nadherne. Uz chapem, preco je koralova bariera tak vsemozne chranena. Fakt je to unikat. Cestou som stretla krokodila, potom zase zralokov, raje, korytnacky a zase kopec ryb. No kto by sa v tom aj vyznal. Staci si pozriet fotky..



Additional photos below
Photos: 10, Displayed: 10


Advertisement



2nd February 2011
homar - Lobster

:D
To je ziveeee ?? :D

Tot: 0.056s; Tpl: 0.01s; cc: 6; qc: 25; dbt: 0.0302s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb