hyvää palvelua ;)

Oceania » Australia » New South Wales » Sydney
April 7th 2006
Published: April 9th 2006

lähdettiin hakeen Rockdalesta (viereinen asuinalue) mulle kenkiä. No siinä kävi sit niin, että tytöillä oli lähtiessä 7kengät mukana. :D siis mehän ei ikinä osteta mitään.. paitsi jos halvalla saa! mä Minnalle selitin kovasti kengistä, ku se kokeili niitä, niin yks nainen tuli multa kysyyn, että onkohan sen kädessä olevat kengät nahkaa. "en kyllä osaa sanoo" "no löytyisköhän näitä muina väreinä" "öö... en mä oo täällä töissä!" heh! se luuli, että oon myyjänä siellä..
Sit mentiin keskustaan infokeskukseen ostaan lippuja delfiiniristeilylle. Doug palveli meitä. Aika hyvännäkönen poitsu se oli.. 😉 ja saatiin viel alennustakin.. :P liput löyty heti huomiselle ja luvassa on vielä aurinkoista ilmaakin.
Siitä sit Paddy's marketille. Minna päätti ostaa matkalaukkunsa, että saa sit kaikki tavaratkin kotiin. 😉 vaikka oli sitä laukkua sitten aika rasittavaa raahata kotiin, mutta pakkohan se oli ostaa ennemmin tai myöhemmin.
Sit päätettiin käydä kävellen Rockdalessa. Luultiin, että sinne on sika pitkä matka, kun junassa aina tuntuu siltä. No ei sinne menny yhtään kävellä. Osteltiin sit vähän pääsiäissuklaata sieltä.. :P mehän ei ikinä herkutella täällä!
Kotona meillä oli sitten pieni ötökkä show. Joku pirun koppakuoriainen oli tullut meidän asunnon sisälle! me kiljuttiin ja pompittiin kuin jotku tytöt. Mut ei me sitä tapettu. Minna heitti sen ulos, kun mä avasin oven.. 😉 yhteistyöllä kaikki onnistuu!

Tot: 0.101s; Tpl: 0.009s; cc: 9; qc: 44; dbt: 0.0733s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 2; ; mem: 1.1mb