lippujen metsästystä


Advertisement
Australia's flag
Oceania » Australia » New South Wales » Sydney
April 6th 2006
Published: April 6th 2006
Edit Blog Post

viiminen päivä tällä viikolla töissä! jee!!! mä olin Diabetesklinikalla kuuntelemassa ryhmäneuvontaa sekä sitten yksilöllistä ohjausta. Oli ihan mukavaa! Ja Minna seuraili kemoterapian tapahtumia. Se oli saannu pyyhkeen joltain lääkefirman edustajalta. Epistä!! Minna saa aina kaikkee kivaa... :/
Sit mentiin keskustaan ostaan niitä Rolling Stonesin lippuja. Löydettiin helposti se myyntipaikka. Ajateltiin, että otetaan ne halvimmat liput eli 55dollaria, mut niitä ei ollu enää jäljellä. Mutta niillä oli 35dollarin lippuja!! eli joku 20euroo.. Tytöt siis lähtee tiistaina kattoon Rolling Stonesia!!!!!!!!!!!!!!!!!!! läl läl lää... 😉 mä oon aivan onnessani ja pompin kattoon. Minna yrittää mua kyllä vähän hillitä, mutta kyllähän te mut tiedätte.. ei mua pysäytä mikään!
Iltapalaks haettiin pizzaa. Nami nami!!

Advertisement



Tot: 0.16s; Tpl: 0.013s; cc: 5; qc: 44; dbt: 0.1369s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb