Rip Curl Surf Camp

Oceania » Australia » New South Wales » Shellharbour
October 28th 2007
Published: October 29th 2007

Et halvt år i Australien ville ikke være komplet uden at have prøvet kræfter med deres bølger. 3 af gutterne fra Sydney og Claus havde derfor meldt os til et lær-at-surfe kursus. Vi blev hentet i byen fredag aften og kørt til 7 Mile Beach ca. 2 timer syd for Sydney, hvor vi skulle tilbringe weekenden til søndag aften. Vi boede i små hytter blot 5 minutters gang fra stranden, som var perfe... Read Full Entry

Photos are below

PartyParty
Party

Trætheden lyser ud af øjnene på gutterne, alligevel tog alle i byen lørdag aften
Den lokaleDen lokale
Den lokale

Et par timer blev det til på den lokale pub, hvor vi mistede en time pga. overgang til sommertid
InstruktørerneInstruktørerne
Instruktørerne

Daniel (en dansker) og Adam - 2 af vores instruktører på campen
StrandenStranden
Stranden

Stranden lå lige på den anden side af floden. Her fanget med en regnbue i baggrunden
OpvarmningOpvarmning
Opvarmning

Inden hver surf var der fælles opvarmning
Bræt uden mandBræt uden mand
Bræt uden mand

Af en eller anden årsag var mit board ikke altid enig med mig i hvilken vej vi skulle...
2 på stribe2 på stribe
2 på stribe

Læg mærke til bølgen bag Surferen Dave. Ross, William og jeg er alle på vej op på en god bølge
CampenCampen
Campen

Vores camp set fra verandaen. Der var konstant musik kørende, og surfvideoer af folk der var en anelse bedre end os
The dudesThe dudes
The dudes

Der blev kastet om sig med håndtegn og surfer slang hele weekenden.
AdamAdam
Adam

Adam vores instruktør var en rigtig surfer dude, der ud over surf campens hytter ikke havde et hjem
Hjem igenHjem igen
Hjem igen

Sidste billede inden turen igen gik mod Sydney efter en super surf camp

Tot: 0.103s; Tpl: 0.01s; cc: 11; qc: 52; dbt: 0.0575s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb