En tur ned i Bryce Canyon

North America
July 5th 2013
Published: July 7th 2013

Peter og jeg vågnede tidligt. Fint – det gav os tid til at lægge billeder over på computeren, skrive indlæg til bloggen o.l. Vi skulle bare mødes med de andre ved bussen kl 8.20 for at vandre ind i Bryce Canyon.........så var det bare lige vi kom i tanke om at der er en times tidsforskel på Arizona og Utah. Vi var pludselig alt for sen på den. Vi tog afsted alligevel i håbet om at indhente de andre undervejs.

Det var ikke nemt at vide hvilken rute de andre havde valgt. Vi valgte den rute vi skønnede var bedst og startede vores egen hike. En fantastisk flot tur i solskinsvejr. Men samtidig også noget af en klatring. Det var kun ”de gamle” der var i stand til komme ud af fjerdene så hurtigt som det pludselig skulle gå. Mon ikke vi skal have en lille familiesnak om at bruge en formue og 4 ugers ferie på at tage til et land langt væk..........og så ligge i sin seng og spille computerspil. Den gik i dag, men ….........

Det skulle vise sig at det var en god beslutning at vandre fra morgenstunden. Eftermiddagen stod på lyn og torden, men Bob havde naturligvis udstyr i sin RV til at kunne rejse en pavillon, hvorunder vi kunne grille de burgere som vi ikke grillede i går. En rigtig hyggelig aften i en lidt mere menneskelig temperatur end vi oplevede i Phoenix. Faktisk lykkedes det, de fleste af os, at fryse lidt om natten. Lidt af en befrielse.

I morgen forsætter vi op gennem Utah og slår lejr lidt nord for Salt Lake City.

11th July 2013
På vej op igen

Bryce Canyon
Sorry this is in English. but hopefully you can read it ok. The photographs of Bryce Canyon are stunning and beautiful. It looks a fabulous place. I will be visiting it in August and your photos has made me even more eager to see it. Good luck on the rest of your travels.
13th July 2013
På vej op igen

Bryce Canyon
Hi Glenda, no problem to understand it :-). Bryce is really beautifull, you can look forward to that. Happy travels

Tot: 0.199s; Tpl: 0.011s; cc: 10; qc: 55; dbt: 0.1178s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb