Pitka aika reissussa

North America
August 27th 2008
Published: August 27th 2008

Kaveltiin rajan yli Meksikoon ja tultiin bussilla San Cristobal de Las Casasin kolonialiseen kaupunkiin. Ollaan istuttu busseissa aika monta tuntia ja todella epamukvissa asennoissa. Taalla ollaan kolme yota ja kaydaan samalla Palenquen Maya-temppeleilla ja jollain vesiputouksilla ja jarvella(huomenna eli 9h bussissa). Eilen kierreltiin kaupungissa ja kaytiin safkaamassa loistavaa ja tulista ruokaa. Illalla paadyttiin tequilan jalkeen baariin kuuntelemaan salsaa. Oli aika kiva meno viikollakin. Tanaan lahdettiin aamulla Canon del Sumideroon eli paikalliseen kanjoniin n 2h veneretkella. Pari krokotiiliakin nakyi huikeiden vuorimaisemien ja lukemattomien lintujen lisaksi. Nyt on aika puhki ja varmaan vain hengaillaan iltaan asti, jolloin lahdetaan hakemaan jotain ruokapaikkaa. Tuntuu, etta ollaan oltu jo todella kauan reissulla, koska koko ajan ollaan tehty paljon ja nukuttu tosi vahan. Mulla on enaa pari paivaa jaljella, joten kylla sen ainakin viela jaksaa. Espanja alkaa vasta nyt vahan taipua, joten harmittaa kun pitaa lahtea pois.

Taalla on todella paljon eurooppalaisia turisteja, joka vahan hairitsee. Ymparilla kuulee lahinna todella paskaa espanjaa. Tama oli kylla jo alustavasti tiedossa. Nyt lahden paikkarille eli palataan asiaan ehka vasta suomesta.

28th August 2008

Terveisiä vaimolta
Tosi kivan näköistä siellä, kade!!

Tot: 0.041s; Tpl: 0.009s; cc: 7; qc: 23; dbt: 0.0239s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1000kb