Zion/Overnachten in st. George


Advertisement
United States' flag
North America » United States » Utah » Zion National Park
September 17th 2005
Published: September 18th 2005
Edit Blog Post

Total Distance: 0 miles / 0 kmMouse: 0,0

Via Zion naar st. George


Eigenlijk een beetje op doorreis naar Las Vegas, bezochten we voorlopig het laatste National Park: Zion.

Echt HEEL gaaf. Veel groener dan de voorgaande Canyons, inclusief stromende beekjes en watervallen!!!

Je merkt al hier in st. George dat je wat dichter richting de bewoonde wereld gaat: weer mobiele bedekking, veel meer restaurants, grotere supermarkten etc, etc.

Vanavond hebben we heerlijk gegeten bij een 'all you can eat Chinese'....





Additional photos below
Photos: 17, Displayed: 17


Advertisement



18th September 2005

Het wordt een beetje saai als ik zeg: "Wow, wat gaaf zeg!!!!" Maar echt, dit is wederom heel mooi. Echt helemaal tof!
18th September 2005

vakantie
mooie plaatjes genieeeeeeeten
19th September 2005

Ziet er echt allemaal toppie uit!! Wen begint ook al VOLGEND JAAR NAAR FLORIDA??? Hahahahaha Bij ons begint het einde alweer in zicht te komen! Balen!!!!!!!!! Nou jongens geniet er nog maar van en niet te veel gokken in las vegas!! Zet voor mij mij 50 Dollar op rood en ik hoor wel of ik gewonnen heb!! Doe maar bij Tim Poster in de GOLDEN Nugget!! laterssssssss

Tot: 0.318s; Tpl: 0.014s; cc: 16; qc: 74; dbt: 0.0787s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb