Bryce Canyon, de hut van oom Tom


Advertisement
United States' flag
North America » United States » Utah » Bryce Canyon
September 16th 2005
Published: September 18th 2005
Edit Blog Post

Total Distance: 0 miles / 0 kmMouse: 0,0

Page -> Bryce Canyon


We zijn twee dagen in Bryce Canyon geweest. Er bleek iets mis met de hotelboeking en we werden herplaatst.

We zaten in een soort houten blokhut. Wel gezellig (en opzich ook wel schoon etc), maar het internet was hierdoor wat moeilijker :-)

Bryce Canyon was echt top. De eerste middag een korte, maar stijle afdaling in de Canyon gedaan.

De tweede dag een 13 (lees: DERTIEN :-) ) km lange hikingstocht gedaan. Dit was werkelijk heel mooi, maar ik was ook KAPOT. Deze dertien km bevatte meerdere klims en afdalingen...

Na afloop vermoedde ik dat mijn benen vocht vast hielden, maar Jacinta zei dat dit onzin was :-))))

Echt niet normaal meer!



Additional photos below
Photos: 14, Displayed: 14


Advertisement



18th September 2005

Volgens mij heb ik hier een film van gezien. Was dat niet met jou en Mario? Een hele mooie omgeving. Kan me voorstellen dat je bekaf bent na zo'n lange wandeling hier.
18th September 2005

Wauw geweldig alsof jullie op een andere planeet zitten:-)
23rd September 2005

Ontzettend mooi die natuur daar. Prachtig gewoon. Net iets voor mij. Groeten je moe.

Tot: 0.43s; Tpl: 0.013s; cc: 12; qc: 71; dbt: 0.2126s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 2; ; mem: 1.1mb