Lugn dag i Moab.

North America » United States » Utah » Moab
July 23rd 2014
Published: July 23rd 2014

Blev en lugn dag i Moab idag. Stod forsränning på schemat om man ville, men blev bortröstat. Kostade 40 dollar så bättre att bara hänga i poolen på campingen.

Ikväll ska vi till Arches National Park. Sägs vara riktigt fränt. Återstår att se. 😊 Sett så mycket fräna miljöer de senaste dagarna så är lite mättad. Meeen blir nice.

Varit så varmt idag. Toppnoteringen var 38 grader. Tvättade lite idag, å påväg tillbax till tältet hade jag en skjorta som jag inte ville torktumla. Så träffade jag Lana på vägen som sa att "den hinner ju torka innan du är tillbax" och det gjorde den i stort sett. 100 meter typ. 😊

Imorn bär det av till Colorado och Rocky mountains. Har fått tag på nåt hus där som vi ska bo i med jacuzzi och pool. Fick betala lite extra för det, men tror det är värt det. Var nå vattensporter vi fick inkluderat i priset också. Tror jag hörde nått om vattenskoter och vattenskidor. Peppa! ;D

Tot: 0.149s; Tpl: 0.017s; cc: 5; qc: 44; dbt: 0.0401s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb