Mine første 2 måneder :D


Advertisement
United States' flag
North America » United States » Oregon » Portland
October 26th 2009
Published: October 26th 2009
Edit Blog Post

PA240895PA240895PA240895

Mig og Laken.. Laken er skolens mascot! GO CARDINALS :D :D
Så er endnu endnu en uge gået :D!! .. Dog et lidt mere særlig uge, fordi fra i dag af, har jeg været i Portland i 2 måneder!! :D Yaaaay.. Gal manner hvor er tiden bare gået hurtigt..
Har egentlig haft en rigtig god uge, en meget travl og lektiefyldt uge.

Mandag: Tror egentlig ikke rigtig at der skete noget specielt. Var i skole fra 7.15 til 3.20 som jeg plejer. Bagefter hjem og lave lektier inden træning kl.7. Efter træningen hjem og spise, så i bad og under dynen :D . Tror faktisk at mandag var en forholdsvis stille og rolig dag , på nær at jeg var nødt til at læse til spansk test!! Tirsdag skulle vi have den her mega kæmpe prøve om alt det vi ahr gennemgået den sidste 1½ måned!! :S . ARH!

Tirsdag: Igen pretty much bare ligesom mandag. Dog havde vi FLEX i skolen!! LÆKKERT :D .. FLEX er en slags time hvor man kan spørge alle sine lærere om hjælp, eller tage en test hvis man har misset en. Andre slapper bare af og nyder de 45minutters frihed. Jeg smuttede en tur ned til Mr. Barns, min percussion lærer. Jeg kan
PA240903PA240903PA240903

banneret ved fodbold kampem :D
simpelthen ikke finde rundt i de dumme noder, helt seriøst, det kan godt være der er en forskel når man spiller dem, men de er simpelthen bare ikke til at skelne fra hinanden!! .. Mr. Barns forsøgte at forklare mig, hvad forskellen er og hvordan man tæller de forskellige.. Altså det hjalp en smule og fik da også styr på et par af noderne, men føler mig stadig rimelig lost i en del af dem. Resten af dagen gik egentlig stille og roligt også. Overlevede den enorme spansk test!! .. det var faktisk ikke så galt igen, der var et par få ting, jeg simpelthen bare ikke kunne huske, men det går jo nok :D ..

Onsdag: 2 hour late opening! Yaaaaaaaaaaaaay :D . Hver tredje onsdag i hver måned starter skolen ikke før kl.10! .. Så jeg kunne bare sove længe, helt til kl.8:30.. Det var altså bare den rene luksus. Skole dagen var bare som den plejer. Ikke rigtig noget specielt. Jo for resten denne her uge er international breast cancer awareness week. Så jeg måtte lige få taget nogle billeder af vores fine stand, til årbogen. Efter skole var det så hjem og skrive kemi rapport!!
PA250908PA250908PA250908

En giant edderkop ved The Haunted House
.. ALT andet end spænende!! .. Har lige pt om ioner og det periodiske system! BUMMER!! .. det er simpelthen bare SÅ kedeligt!! Men det er rimelig nemt så, det er meget lækkert. Senere til træning. :D .. Ser virkelig bare frem til hver eneste træning. Det er bare så grineren at spille Racquetball!! .. Den sportsgren burde indføres i DK! :D .. Efter træning hjem og spise og så i seng.

Torsdag: . Var sådan set bare en helt almindelig dag. Skole, lektier, og så bare slappe en smule af.

Fredag: . Også bare en helt almindelig dag i skolen. Efter skole, tog jeg hjem og fik gjort mig klar til at tage til vandpolo kamp, for at gå amok med mit kamera og fotografere til årbogen.. :D .. Lincoln har faktisk et rimelig godt Varsity både pige og drengehold! . jeg var helt imponeret over at der faktisk var en sport vi er gode til, udover basket. Haha . Det var i hvert fald underholdende. Bagefter tog jeg sammen med Giulliana til fodbold kamp på skolen. Fik da også lige et par gode billeder der. For resten tævede vi Franklin high school alt for grumt!! ..
PA250909PA250909PA250909

Vores flotte slikhalskæder!! Haha xD.. Thanks Pam :D
I anden quarter var vi foran 48-0!! .. kan ikke huske hvad kampen endte med, men tror ikke at de Franklin overhovedet scorede et eneste point.

Lørdag: Stod alt for meget i lektiernes tegn! :/ .. Lektier lektier lektier lektier!! .. Ja, det siger vidst rimelig meget sig selv. Brugte hele formiddagen og eftermiddagen på at lave lektier! ..ekstremo kedeligt, hvis i spørger mig!! .. endelige blev kl.16.30 og jeg kunne vende snuden mod sporvognen. Skulle mødes med nogle af de andre fra udvekslingsgruppen. Vi tog så til Beaverton hvor vi tog til the 13th door haunted house!! .. lyder pænt uhyggeligt. For resten havde Anna’s hostmum sørget for nogle fine slikhalskæder til os! Haha xD .. Sexy! . Anyway. The 13th door haunted house, er en slags spøgelseshus. Haha xD .. Caroline og Rebecca og jeg var skræmt fra vi dog sans allerede da vi købte vores billet. Det var sådan et speljvindue så du kunne ikke se hvem der betjente dig. Der var bare en hånd der rakte ud efter pengene! .. og den her hånd var altså en rigtig menneske hånd der var dekoreret som om at den var rådden!! Skræmmende! .. Inde i selve huset,
Photo0068Photo0068Photo0068

Maya! :D (hostsister)
gik man igennem forskellige gyser films sener, men en masse mennseker der var klædt ud som alt muligt skummelt, der gik og skræmte folk. På et tidspunkt blev mig og Caronline holdt tilbage af en barbarisk morder slagter! .. Han havde sku et baby lig i armende! ARGH!!! .. Han trængte os op i et hjørne og det var bare bulder mørkt!! Det var seriøst bare skræmmende!!. Den sidste del af huset var knald mørkt!! Der var absolut intet lys.!! .. SÅ vi var nødt til at føle os frem. Der var en eller anden morder mand ting bag mig (fordi jeg gik bagerst) der blev ved med at ånde mig i nakken og sige underlige lyde!! .. Er du gal hvor var jeg bare skræmt fra vid og sans!! .. Jeg kunne ingenting se, og han blev bare ved med at følge efter mig!!- :S .. det var ret uhyggeligt.! Men det var bare også vildt skægt.. Vi havde i hvert fald en god aften. Da jeg kom hjem så jeg lidt tv og smuttede så i seng :D .. Desværre måtte man ikke tage billeder af skuespillerne der spillede zombier og mordere og sådan noget! .

Søndag:
14243 1230674240262 1031295015 716176 960182 n14243 1230674240262 1031295015 716176 960182 n14243 1230674240262 1031295015 716176 960182 n

Fra venstre, MIg, Caronline, Anna, Evan Annas hostsister og Kinga (udvekslingseleverne)
Startede dagen med at lave lektier i stor stil! Gaaaab! .. BOOOORING! .. KL.1 kørte vi til MAC clubben, hvor jeg var brugte det meste af eftermiddagen på at være frivillig til et børne halloween party. Mark er chef for komiteén der arranger alle de her fester for børnene. Jeg startede med at stå i en bod hvor børnene kunne male græsker eller bare dekorere dem. Men da der var mre brug for mig i kast med øjne boden, smuttede jeg derover. Der skulle de kaste med øjne og ramme i nogle glas og så kunne de så vinde noget slik. Stod der sammen med en anden pige på min alder. Vi hyggede os sådan set meget godt de 2½ time vi stod der! .. Børnene var helt vilde med den her bod, fordi de kunne vinde slik! Haha . der var også tryllekunstner show og konkurrencer for bedste kostume, mest kreative kostume osv. Alle børnene var klædt ud i en masse fine kostumer. Dog var pigerne i overtal af prinsesser og feer!! Haha xD . det var ikke de mest skræmmende kostumer de var klædt i, mere søde kostumer :D .. Men det var i hvert fald sjovt at
14243 1230674280263 1031295015 716177 1432660 n14243 1230674280263 1031295015 716177 1432660 n14243 1230674280263 1031295015 716177 1432660 n

Alle os udvekslingselever ved the 13th door Haunted House :D
hjælpe til :D .. Kl.5 tog jeg så til træning. Efter træning tog jeg sporvognen hjem, hvor Mark hentede mig på stationen, og så tog vi lige forbi en af hans gode venners søns fødselsdagsfest, som blev holdt på en børne karaoke bar :D!!! .. det var vildt grineren, og alle børn og vokse var oppe og give den gas! :D .. Da jeg så kom helt hjem, stod den på aftensmad, bad og så lige skrive en smule her på bloggen :D .. Håber at der er nogen der læser den, ellers spiler jeg bare min tid! Haha .. Ej, selvfølgelig er det ikke spild af tid.
Glæder mig enormt meget til næste weekend!! Der er det nemmelig HALLOWEEN! :D :D yaaaay



Additional photos below
Photos: 8, Displayed: 8


Advertisement

Photo0072Photo0072
Photo0072

Mark, Darren og Dareens søn der fyrer den af til Michael Jackson (Mark min hostdad er ham i midten :D)


26th October 2009

Ich liebe deine Gastschwester, und sie liebt mich!! Soooooo süüüüüüüüüüüüß!! Hihihi. Habe sogar die Hälfte von allem, was hier steht verstanden! Geil oder?

Tot: 0.117s; Tpl: 0.014s; cc: 5; qc: 52; dbt: 0.0766s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb