last day in ohio

North America » United States » Ohio » Columbus
July 16th 2009
Published: July 16th 2009

Vandaag was het een eerste maal afscheid nemen, vermits Sabrina, Jared en ik terug richting Columbus trokken. Het eerste was allerminst het gemakkelijkste, de ouders van Jared zijn ongelofelijk vriendelijk en gastvrije mensen. Dit heeft ons ten volle doen genieten van Ohio.

Aangekomen in Columbus trokken we naar een winkeltje met goodies van de omgeving. Vermits we van deze fijne staat toch een T-shirt wilden, was dit de ideale plek. We kwamen binnen onder het motto van elk één T-shirt en kwamen uiteindelijk met 6 T-shirten buiten. Als je er één kocht kreeg je er twee gratis.

Na de lokale promotie winkel trokken we naar de andere kant van de stad voor een mega sportwinkel. Buiten veel sport (waar Sabrina een baseball-handschoen op de kop kon tikken) vind je hier ook veel kampeermateriaal, vismateriaal en walgelijk genoeg weer een massa wapens. De kogels meestal voor jachtgeweren liggen gewoon in rekken in de winkel.

genoeg gezien van dat alles reden we nog even verder voor een lekkere maaltijd in een lokaal restaurant van een gigantisch winkelcentrum. Een lekkere steak, Tortilla's en een pasta stonden op het menu, vooral genieten van één van de laatste gespreksmomenten met Jared waren natuurlijk het meest genotvol.

Na onze buiken goed rond gegeten te hebben, trokken Sabrina en ik nog snel even langs een alternatief winkeltje waar we ook nog enkele dollars over tafel lieten rollen. Sabrina kocht haar een T-shirt van Green Day en Within Temptation, ik één van Pearl Jam en Rage Against The Machine.

Tenslotte stond ons nog een cinema-bezoekje te wachten, waar we met Harry Potter and The Half Blood Prince onze avond in het winkelcentrum afsloten. Terug gekomen in zijn studentenhuis was het nog even tijd om te chillen om dan uitkijkend naar morgen (back on the road) ten volle van onze nachtrust te gaan genieten.

Tot: 0.041s; Tpl: 0.008s; cc: 11; qc: 30; dbt: 0.0191s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb