Zoombezibay

North America » United States » Ohio » Lancaster
July 14th 2009
Published: July 15th 2009

Deze ochtend na een overheerlijk ontbijt, bereid door Jared, trokken we richting Columbus voor een bezoek aan waterattractiepark zoombezibay. Naar onze gewoonten is het een mega park gevuld met glijbanen en andere fantastische attracties. Jammer genoeg was er verschrikkelijk veel volk, waardoor het aanschuiven veel tijd vergde. De paar glijbanen die we uitgeprobeerden waren in elk geval wel de moeite.

Een ander vergelijkingsmoment stond ons te wachten, de zoo van Columbus. Vermits ik enkele weken geleden nog in de Antwerpse zoo heb rondgelopen, was ik erg benieuwd naar een Amerikaanse zoo. De zoo kan je vergelijken met de antwerpse zoo, alleen waren er veel minder diersoorten en was er veel meer plaats voor de dieren. Enkele soorten vind je in elk geval niet in Antwerpen en alles is ingedeeld per continent.

Rond 20h waren we terug thuis bij Jared, we waren erg blij dat Jared's vader kwam te vertellen dat hij later zou moeten beginnen werken. Hierdoor hadden we nog tijd genoeg om met ons gevijven te genieten van de laatste avond in Lancaster. Een alweer lekkere maaltijd en enkele familiefoto's verder was het tijd om afscheid te nemen van Jared's vader. Dit was al tamelijk moeilijk, want het is echt een fantastische persoon.

Nieuwe google earth met drive-in en zoo: http://users.skynet.be/scouts/reisgoogleearth/trip4.kmz

Tot: 0.065s; Tpl: 0.012s; cc: 9; qc: 31; dbt: 0.0372s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb