SHOPPING

N.YORK-WOODBERRY-N.YORK

Geo: 40.7528, -73.9853

GUN 8 GUNLERDEN PAZARTESİ
Bugün alış veriş günü.Türk milleti alış veriş sever.Çocuklarıma kıç bezleri...ev için özel deterjanlar...manasız şemsiyeler...alakasız çocuk mamaları taşımış bir insanım.Artık ülkem bunların önemli bir kısmını imal ediyor ..edilmeyeni ithal ediliyor fakat bu ayrıntılar milletimin alış veriş aşkını zayıflatamaz.Alış veriş alış veriştir başka hiç bir şey bunun yerini tutamaz. Bilgilendik ve New york 'a çok yakın bir mesafede bir outlet center 'in varlığını saptadık.Acilen oraya nasıl intikal edeceğimizi öğrendik ..
Meraklısı için adres
Buraya merkez otobüs garajından gidiyorsunuz .Yaklaşık olarak New York'a bir saat mesafede.Oraya varınca dönüş için bir zaman saptadık ve herkes bir anda yok oldu.
Burada 220 iş yeri var ..Burberry, Coach, Dior, Giorgio Armani, Gucci, J.Crew, Lacoste, Last Call by Neiman Marcus, Nike, Polo Ralph Lauren, Prada, Saks Fifth Avenue Off 5th ve aklınıza gelen ne kadar marka varsa burada..Fiyatlar New York 'a oranla daha uygun.Üstelik modası geçmiş ürünlerde ciddi indirimler alabilirsiniz.
Akşama doğru millet yüzlerde bir gülümseme ile Otobüs durağında buluştu..Dönüş zorluydu zira herkeste bir veya birden çok valiz vardı..
Otele döndük ve sabah buluşmak üzere vedalaştık.Ben biraz dinlendikten sonra 1. cadde de merak ettiğim bir deniz mahsulleri lokantasına doğru yürümeğe başladım.
Lokantayı bulmasına bulduk fakat kapalı olacağını kestiremedik.Kös kös
döndüm.
Tek faydası yolda rastladığım çok şık bir Ferrari bayisi oldu.Vitrine dizilişe araçlara bayıldım.Nasıl güveniyorlarsa 6-7 tane Ferrari'yi sergiliyorlar...Sigorta poliçesini düşünmek istemiyorum.
52 caddede Radio City 'e yakın şık bir birahane buldum.Yemeğimi ısmarladım ve 3-4 çeşit isli bira ile süsledim..Bira sevenlere adres şöyle :
Artık otele dönme zamanı geldi ışıklı New York gecelerini geride bırakarak otelime yürüdüm ve yattım.

Günün küçük bir videosunu aşağıda sunuyorum...

Tot: 0.054s; Tpl: 0.008s; cc: 7; qc: 25; dbt: 0.0277s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.2mb