Meeting with the boss


Advertisement
United States' flag
North America » United States » Indiana » West Lafayette
February 27th 2015
Published: March 5th 2015
Edit Blog Post

Een zicht op de Wabash rivierEen zicht op de Wabash rivierEen zicht op de Wabash rivier

De winterse Wabash vanop de voetgangersbrug.
(door Tijs)

Vrijdag is hier altijd de dag waarop vergaderingen worden gepland met de baas. Wekelijks met Justin ("dr. Weibel") en tweewekelijks is Suresh ("dr. Garimella") er ook bij. Zij zijn de twee leiders van CTRC (cooling technologies research center) en ik werk voor hen. Vandaag is Suresh er bij en komt het dus handig uit dat ik er al ben en niet 2 weken moet wachten.

Vandaag praten we vooral over wat niet met het onderzoek te maken heeft. Ze willen vooral weten of ik goed ben aangekomen en alles op zijn pootjes valt. Hierover vertel ik zometeen meer. Na dit gesprek doe ik nog een tijdje door met Justin. Die heeft meer goesting om over mijn toekomstig onderzoek te praten en geeft alvast een historisch perspectief en de opdracht om met enkele andere collega's af te spreken. De rest is voor volgende week.

Over de aanpassing aan de omgeving dus. Ik moet eerlijk toegeven dat de States toch meer van Europa verschillen dan ik had gedacht. En dat zit vooral in veel kleine dingen die je constant uit je comfortzone halen. Een tegenslag vandaag was onder andere dat de manager van mijn hotel twijfels uitte bij de veiligheid van de buurt waar ik gisteren nog enthousiast over was. Verder heb ik nog geen fatsoenlijke voedingswinkel gevonden, en ik mis mijn gewone lunch met boterhammen. Aangezien het weekend nu begint en ik geen duidelijke plannen meer heb, begin ik het thuisfront toch iets meer te missen. Soit, dat zijn natuurlijk de dingen waar je voor kiest bij dit avontuur, en over een paar weken zal dat allemaal vergeten zijn.

Tot de volgende.

Advertisement



Tot: 0.092s; Tpl: 0.009s; cc: 9; qc: 50; dbt: 0.0551s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb