TNTplus' Guestbook

1st May 2015

Aaah, Tijs humor :) mis ik wel hoor! Als de kleine tegen dan al geboren is (normaal is t voor paar dagen later) zal ik iets laten weten, en zijn jullie welkom voor bezoekje!

dat was even schrikken
Oef...blij te lezen dat het nog meevalt die gemixte linker...je mams niet nadoen en dochter...die heeft al een kromme linkerwijsvinger... en raar maar waar... ik voelde mij gisterenavond echt beroerd...huisbezoeken gehad bij grootouders en overgrootouders...met enerzijds al veel meegemaakt maar anderzijds oh zo fier en gelukkig met hun kleinkinderen...ik zei nog tegen vake...ik mis het kroost daar overzee...als er iets te vieren valt wel je die lieverds knuffelen éh...ik werd er emotioneel van en moest een traantje pinken....zou er dan toch zo iets zijn als telepathie??? ... enne....die nummerplaat dat is er toch over eigenlijk éh..;die Amerikanen en hunne god...En die humor van Tijs...ET...daar heb ik wat uitleg bij nodig ... dat is voor de vrienden wellicht. Allez ben ermee weg. Bomma en bompa komen langs deze middag...ze komen mee bbqen...vake wilde oh zo graag...binnen eten wel...'t is niet zo warm. Ik heb voor jullie vanmorgen drie extra lange kaarsen bij op tafel gezet...en dan het vierkantje..;van toen je nog bij ons was...dus het overzeese triootje is in gedachten heel diccht bij ons. Toi toi toi...en toch maar voorzichtig met vreemde toestellen éh... We zien je heel graag HEEL terug binnenkort. Oh...dat voelt echt wel goed. We kijken er naar uit. Dikke knuffel, ik mis jullie vandaag ;)

ET
Dag Liliane, google maar eens een affiche van de film E.T. Het zal snel duidelijk worden.
28th April 2015
Boilermaker Special

lang leve het weekend
Hoi TnTpluS, zalig om te volgen...het reilen en zeilen in het weekend van dit geliefde trio. We zien dat graag.
24th April 2015

Be-er-ah-veel-Oh
Volop nagenieten is dat van Sander z'n verjaadag. Hij wordt in de watten gelegd. Fijn om te zien. En die mister potato valt echt in de smaak zo te zien. Nu op naar de volgende pasjes en kunstjes. Benieuwd. Be-er-ah-veel-OOOOOOOOOOOOOOOOOOh... BRAVO voor Sander zijn eerste verjaardag.
From Blog: Birthday Boy
7th April 2015

Nog even en jullie zijn MEGA-goed geïnstalleerd en weten jullie alle lekkere adressen! Succes!
From Blog: Megastores
31st March 2015

Lieve TnTnS, als alles goed is, kunnen jullie samen verder op avontuur in de V.S. Heel veel plezier en succes!
23rd March 2015

Dag Tijs, fijn om je een beetje te volgen in het Verre Westen ... ! Heb je al een (t)huis gevonden? X
9th March 2015

hallo, tof idee. fijn om je blog te lezen....
9th March 2015

Dag Tijs, fijn om te zien en te lezen, zo kom je weer een beetje dichter...

Tot: 0.036s; Tpl: 0.003s; cc: 10; qc: 27; dbt: 0.0161s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1mb