Meer geregel...


Advertisement
United States' flag
North America » United States » Indiana » West Lafayette
February 25th 2015
Published: March 5th 2015
Edit Blog Post

Ham SammieHam SammieHam Sammie

Ik dacht een soort van smoske met kaas en hesp te krijgen. Wel, er zitten 5 lapjes hesp in tegen 1 lapje kaas.
(door Tijs)

Zoals gezegd had ik tegen vandaag een hoop papieren om in te vullen. Dat is helaas maar deels gelukt door een gebrek aan tijd, informatie en een printer. En geheugen: ik was gewoon een deel vergeten te doen. Ter mijn verdediging, die kleine tablet is ook niet het handigste gerief om veel administratief werk op gedaan. Voorlopig gaat het nog.

Eerst heb ik 's morgens een Amerikaanse bankrekening geopend. Wat dat betreft, leven ze hier nog in een andere wereld. Hier worden nog gewoon cheques gebruikt! Bovendien laten ze je hier automatisch onder nul gaan, waarna je uiteraard stevige kosten aangerekend krijgt. Gelukkig kun je die toelating laten blokkeren.

De rest van de dag spendeer ik voornamelijk op het departement. Ik loop heen en weer tussen het business office en allerlei andere plaatsen op de campus: een loket voor een personeelskaart, een loket voor de activatie van mijn email-account, een loket voor de activatie van mijn account binnen het departement en een hoopje tafels en stoelen waar ik even rustig kan gaan zitten om formulieren in te vullen en online te gaan. Ik heb namelijk nog geen bureau toegewezen gekregen. Niet onlogisch, want ik moet eigenlijk pas volgende week beginnen.

Tussen al dit door zijn we ook bezig met afspraken regelen voor het bezoeken van huizen. Allez ja, Tine regelt dat en ik ga kijken. Morgen komt het eerste er aan.

O ja, bijna vergeten. Woensdag in de late namiddag doen ze hier elke week een vergadering met de hele onderzoeksgroep. En ik word alvast uitgenodigd om deel te nemen. Komt wel goed uit; nu heb ik ineens iedereen eens gezien. Wel veel namen, moeilijke namen en een lijst onderzoekstopics die zelfs Sheldon van Big Bang Theory zouden doen achterover slaan. (Betere programma's zijn er hier inderdaad niet op de TV, na sport misschien)

Groetjes en tot de volgende keer.

Advertisement



Tot: 0.102s; Tpl: 0.01s; cc: 8; qc: 51; dbt: 0.057s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb