Blogs from Carol Stream, Illinois, United States, North America

Naszą amerykańską przygodę rozpoczynamy w Chicago, a właściwie w Carol Stream na przedmieściach, odwiedzając rodzinę Zuzy. Pogoda pozostawia wiele do życzenia… Jedyny słoneczny dzień z wydłużonego weekendu (27. maja to Memorial Day) udaje nam się jednak spędzić odwiedzając stolicę stanu Illinois. Obowiązkowe punkty wycieczki to Cloud Gate (tzw. fasolka), fontanna Buckingham (znana z czołówki Świata według Bundych) oraz Sky Deck na Willis Tower, który jednak z powodu 2-godzinnej kolejki decydujemy się odpuścić i zostawić na następną wizytę ;) Z ciekawostek Dinosaur Petting Zoo w Millenium Park. Przedmieścia też są ciekawym doświadczeniem – park miejski Carol Stream, świątynia BAPS Shri Swaminarayan Mandir, obowiązkowy finał Ligi Mistrzów, grillowanie oraz obfita kolacja w chińskim bufecie pozwalają nam wypełnić czas. / Our trip starts in Chicago and suburbs (Carol Str... read more
Fasolowe odbicie
Fontanna
Carol Stream

North America » United States » Illinois » Carol Stream September 26th 2011

Booked cruise on Ruby Princess Heading for Eastern Caribbean. Itinerary is as follows: 11/5/11 -- Flight from O'hare to Ft. Lauderdale. One night stay. 11/6/11 -- Sail away on Ruby Princess. 11/7/11 -- Princess Cays, Bahamas 11/8/11 -- Day at Sea 11/9/11 -- Sint Maarten, Kingdom of the Netherlands/St. Martin, France 11/10/11 -- St. Thomas, US Virgin Islands 11/11/11 -- Grand Turk, Turks and Caicos Islands 11/12/11 -- Day at Sea 11/13/11 -- Disembark. Day to Ft. Lauderdale. Flight to O'Hare. Cruise is booked. Flight is booked. Hotel is booked. Excursions are booked. 40 days left to wait. Ready to Pack and go. Can't wait.... read more

Tot: 0.052s; Tpl: 0.003s; cc: 8; qc: 22; dbt: 0.0164s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1013.6kb