Chicago - wietrzne miasto

Published: May 29th 2013

Pierwszy odcinek podróży

Oczywiście nie dane nam było międzylądowanie na Grenlandii, ale tor lotu wygląd jakoś tak ;)

ŚwiątyniaŚwiątyniaŚwiątynia

Robi wrażenie - cała z rzeźbionego marmuru, wewnątrz piękne ołtarze.
Naszą amerykańską przygodę rozpoczynamy w Chicago, a właściwie w Carol Stream na przedmieściach, odwiedzając rodzinę Zuzy.

Pogoda pozostawia wiele do życzenia… Jedyny słoneczny dzień z wydłużonego weekendu (27. maja to Memorial Day) udaje nam się jednak spędzić odwiedzając stolicę stanu Illinois. Obowiązkowe punkty wycieczki to Cloud Gate (tzw. fasolka), fontanna Buckingham (znana z czołówki Świata według Bundych) oraz Sky Deck na Willis Tower, który jednak z powodu 2-godzinnej kolejki decydujemy się odpuścić i zostawić na następną wizytę 😉
Z ciekawostek Dinosaur Petting Zoo w Millenium Park.

Przedmieścia też są ciekawym doświadczeniem – park miejski Carol Stream, świątynia BAPS Shri Swaminarayan Mandir, obowiązkowy finał Ligi Mistrzów, grillowanie oraz obfita kolacja w chińskim bufecie pozwalają nam wypełnić czas.

Our trip starts in Chicago and suburbs (Carol Stream) where we’re visiting Zuza’s family.

The weather cannot ruin the long weekend plans so we’re having some sightseeing in Chicago and lazy time on suburbs spent on barbecue, walking and watching Champions League.

Tot: 0.087s; Tpl: 0.009s; cc: 17; qc: 53; dbt: 0.048s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb