En dejlig dag og lidt til.:)


Advertisement
United States' flag
North America » United States » Hawaii » Holualoa
November 30th 2012
Published: November 30th 2012
Edit Blog Post

Så er der gået lidtbtil igen, hvor jeg denne gang har nået at holde fødselsdag og have påbegyndt idrætsundervisningen.

Vi begyndtebundervisningen med at bestige Koko Head fra morgenen af, cirkeltræning efter og idrætsteori til sidst.😊 vi gjorde det rigtig godt alle sammen! En lidt hård dag.

På min fødselsdag og anden dag af undervisningen blev jeg vækket med sang fra hele holdet om morgenen, hvorefter vi skulle morgenløbe ned til stranden og lave nogle afslapningsøvelser på stranden. Derefter havde vi noget teori på stranden og vi fik så fri. Da tog vi nogle stykker videre hen til noget udendørsfitness, hvor vi trænede lidt ekstra! Da vi var færdige løb vi hjem, bikini på og afsted til stranden! Har aldrig oplevet at kunne sole flere timer på stranden på min fødselsdag... Havde bestilt en grill-aften i parken om aftenen, så vi tog derned om eftermiddagen og spillede beachvolley, rundbold og strandtennis. Der var den flotteste solnedgang og det blev den hyggeligste dag! Fik både chokolade af holdet (de kender mig for godt), en sølvkæde og det flotteste armbånd.😊 de var så søde alle sammen, sang instrument-sangen for mig og de havde lavet chokoladekage og brownie om aftenen med lys formet som et hjerte. Dejlige dejlige mennesker!

Siden har vi løbet til Diamond Head kl. 5.30 om morgenen, klatret op ad en skrænt for at sesolopgangen over bjerget, blevet stoppet i det af en sur parkbetjent - jeg og nogle andre nåede toppen inden dette 😉 barfodsløbet på stranden og lært om restitution, temperaturregulering, kost og så skal vi lave mad til hinanden på mandag. Lørdag skal vi fejre endnu et fødselsdagsbarn og oveni det holde julefrokost! Det er lækkert her.😊

Advertisement



Tot: 0.073s; Tpl: 0.01s; cc: 9; qc: 49; dbt: 0.0423s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb