En mindre Update...:)


Advertisement
United States' flag
North America » United States » Hawaii » Holualoa
November 26th 2012
Published: November 30th 2012
Edit Blog Post

Okay, der er gået lidt tid siden sidste update, ved det godt... Men har haft travlt! Så derfor er der en masse at fortælle om.😊

Siden jeg kom hjem fra Maui har jeg for det første skydivet! Det var den mest uforglemmelige oplevelse uden lige! Vi blev hentet i en størrevil, hvor der var plads til 14 mennesker. Vores chauffør var en stor sort gangster, som kørte som en sindssyg, hørte hip hop hele vejen til nordkysten og havde det vildeste grin. Vi ankom til nordkysten, hvor vi kommer ind i et rum med en masse computere og en tv-skærm. Vi bliver sat og ser en video med manden, der havde startet biksen. Filmen startede med alt det fede, for så at gå ind i at det er farligt, du kan dø, ansvaret er dit eget osv. Derefter hen til computerne, hvor man skulle underskrive en masse kontrakter om, at ansvaret var ens eget osv osv. Yes, vi gør klar til at skydive! Vi fik lov til at vente halvanden time før vi begyndte at komme på tavlen for de næste springere. I den halvanden time fik vi liv til at opleve stedet, og stemningen var intet mindre en ultimativ chill og spas. Der var den sødeste lille dreng, nok omkring fire år, som kørte rundt på et minimalt skateboard ved at sidde på det. 😊 nuttet. Og så fik man set de forskellige instruktører an. Jeglagde mærke til nogle af dem, bl.a. En med blå hanekam, en med kun et ben og proteste som det andet, en lille bitte kvinde og mange flere. Min instruktør endte med at blive ham uden det ene ben. Han hed Peg Leg. Virkelig sjov fyr, han havde mistet benet i en skydiving-ulykke.... Betryggende. Men han var sej og sørgede for, at jeg fik den bedste oplevelse på nogen måde! Ubeskriveligt, selvom jegnblev har forsøgt atbeskrive det.

I samme uge skulle vi besøge Pearl Harbor med skolen. Det var rørende at være der. Personalet var meget strikse, og man bevæger sig sådan set også rundt på et gravsted, så forstår udemærket godt at der ligger så stærke følelser bag.

Derefter skulle vi have graduation om fredagen. Det var meget formelt, hvor man var i høje sko, graduationcap, fint tøj osv. Der var taler, underholdning og buffet, og vi sad i et kæmpe lokale på hotellet Hyatt Regency. Jeg holdt tale sammen med Mette Sørensen, og det gik rigtig fint. Meget hyggelig dag. Om aftenen skulle vi have været på katamarantur, men endte på running sushi og til fest om aftenen.😉

Så begyndte friugen. Egentlig ville vi have været til Big Island, men da Thanksgiving lå om torsdagen, så var priserne skudt i vejret. Derforblev vi hjemme. Vi hikede til Manoa Falls - et 46 meters vandfald, Diamond Head, spiste på Cheesecake Factory- fik en voldsomt god chokoladekage, holdt kagedag, besøgt Honolulu Zoo og akvarium og ligget en masse på stranden! Lækker uge!

Idag har vi hørt lidt om de næste tre ugers program. Vi skal imorgen lægge ud med at bestige Koko Head og træne på stranden. Derefter lidt teori osv. Ellers skal vi surfe, dyrke crossfit, løbe, beachvolley og en masse andet! Det lyder så godt i mine ører og jeg glæder mig så meget!!!

På tirsdag har jeg også fødselsdag, så starter dagen med morgenløb og cirkeltræning, måske surfing og har så ønsket grill-aften. Det kommer jeg jo aldrig til at opleve i Danmark på denne årstid, så for første gang i mine snart 19 år, grill-mad d. 27. November! Yes please!

Nok for nu, skal jo være frisk imorgen.😉

Advertisement



Tot: 0.078s; Tpl: 0.009s; cc: 9; qc: 49; dbt: 0.0507s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb