Sanibel island

Published: July 22nd 2009

010010010

Fort Myers
Etter en god natt i Naples kjørte vi vedere mot Fort Myers og Sanibel Island en tur på ett par timer. Med nydelig vær og cabriolet er dette sjeldent noe problem 😊 På veien stoppet vi ved et stoooort Outlet, kort fortalt er dette store områder fullt av fabrikkutsalgsbutikker fra alle de store merkekjedene. Vi tilbrakte ca 4timer her og kortet gikk seg ganske så varmt etterhvert, for vi shoppet MASSE:P. Aleksander er 2levisbukser, 1guessbukse, 1 guessklokke, 1guess og en tommy hilfiger skjorte rikere mens jeg har shoppet meg 4guess t-shorter, 1guess bukse, 1guess klokke, 1 guess topp og en heil ldel clinuiqe sminke.. Outlets er farli gøy 😉) arti arti..

Vi ankom først Fort Myers en liten by som ligger langs kysten, vi hadde tenkt å kanskje overnatte her en natt for så å overnatte en natt på Sanibel Island, men vi bestemte oss for å ta to netter i Sanibel Island. Dette er en pitte liten øy beliggende ut i Mexico gulfen, for å komme hit må vi kjøre over noen broer fra Fort Myers. Vi visste det skulle være flott her, men når vi ankom ble vi nesten bergtatt av den flotte lille øyen. Vi valgte å kjøre helt til enden av øyen, denne delen kalles Captiva Island. Aldri før har vi sett noe så sjarmerende, lite, rolig og romantisk. Her finnes noen flotte luksus hus, en resturant, noen motell og to vanlige hotell. Øyen er så liten at alt befinner seg omtrent på stranden, det kan virkelig ikke beskrives med ord😊 Her er palmer overalt og den nydligste solnedgangen en kan tenke seg 😉 Her kunne vi vært lenger, uten problem.

I dag har dagen bestått av soling og bading på høyt nivå, først lå vi noen timer ved bassenget på hotellet før vi gikk ned til stranden. Vi har fått oss noen flotte dykkerbriller så vi dykket og sto på hendene og konkurerte i hvem som kunne stå lengst på hende, og snurre flest ganger rundt i vannet:P haha..😊 På stranden her er det veldig mye skjell, så vi dykket en stund og fant mange fine skjell som skal bli med hjem til solstranda:P
I kveld gikk vi ned til stranden igjen og fikk se den nydlige solnedgangen før vi spiste en bedre middag ved øyens eneste resturant, kvelden blir nå avsluttet med en kaffe og bailays på den lille balkongen vi har 😉

015015
015

Broa over til Sanibel Island
023023
023

Sanbel Island
036036
036

Ute å spise middag på den eineste resturanten på øya ;)
041041
041

På vei ned til stranda, den ligge rett vedsiden av bilveien til venstre på bildet, til høyre ligge hotellet vi bor på her
053053
053

Solnedgangen måtte vi ha med oss;)
093093
093

Bare ett kvarter etter vi kom ned forsvant sola ned i horisonten ;) fiiiint <3

Tot: 0.361s; Tpl: 0.014s; cc: 10; qc: 50; dbt: 0.309s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb