Orlando og Fort lauderdale

Published: July 26th 2009

002002002

På Universal studios
Det er igjen blitt noen dager siden jeg blogget, og siden sist har vi vært i Orlando i tre dager, før vi idag ankom Fort Lauderdale.
I Orlando hadde vi ingen andre planer en å dra i noen parker. Bestemte oss for å dra til Universal studios første dagen og Disney World, Magic Kingdom den andre. Hadde to flotte dager, en ren opplevelse og se de enorme parkene. Vi var jo i Universal studios i fjor når vi var i LA også, men bestemte oss alikavel for å ta turen innom. Denne parken er større i iforhold til atraksjoner og ting å gjør, men har ikke den berømte studio turen, der en får se på ulike sett til filmer slik en får i LA. Dagen var uansett kjempe artig og vi tok både rååe berg og dalbaner og kuule 4d filmer😊

På kvelden kom Egil og kjæresten Henriette ned fra Daytona Beach (egil er en kompis av aleksander som studerer til flyger her i Orlando). De booket seg inn på det samme hotellet som vi bodde på før vi hadde en helaften ute sammens med dem, tror vi begge synes det var godt å snakke med noen andre personer igjen, siden det har blitt veeldig mye bare oss to de siste to ukene:P Vi hadde en kjempe kveld med god mat og drikke, og ikke minst et veldig hyggelig selskap😊

Det var litt vanskelig å komme seg opp dagen etter, siden det ble ganske sent kvelden før, men dette gikk greit og vi fikk i oss en enkel frokost før vi dro til Disney Land. Her i Florida har Disney 4ulike verdner og en kan kun velge en pr dag.. eller rettere sagt en kommer seg ikke over mer enn en park for dag. for det er jo geeedigent:P
Jeg hadde jo gledet meg såååå lenge til endelig å få dra hit, men må nok se meg skuffet tilbake å si at jeg rett å slett er blitt litt for gammel for slik morro:P Det er selvfølgelig en utolig flott park og myye og se, men atraksjonene er for det meste kun for de minste.

I dag har vi kjørt videre til Fort Lauderdale, her skal vi vær i 2dager før vi reiser hjem. I kveld har vi vært på Usa's største outlet kjøpesenter, og etter 4timer fant vi ut at vi måååå tilbake i morgen, vi rakk rett å slett ikke rundt på de timene:P

Nå kommer vi snart hjem, og vi gleder oss til å se dere alle igjen😉 mange klemmer fra oss!! =)

056056

Mikke Aleksander Mus
073073
073

Minnie Jeanett Mus

Tot: 0.084s; Tpl: 0.013s; cc: 10; qc: 47; dbt: 0.0556s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb