Making some international friends!!


Advertisement
United States' flag
North America » United States » Florida » Miami
November 12th 2014
Published: November 12th 2014
Edit Blog Post

Mijn eerste weekend in Miami zit er ook alweer op!

Zaterdagavond ben ik met ene Colombiaanse David naar Wynwood, Miami geweest met de auto.

Hier kreeg ik echt het Amerika gevoel: gebouwen van 24+ verdiepingen met schaduwen die erop aan het dansen waren als Justin Timberlake, Kastelen die licht gaven en van kleur veranderen...

Na een rondrit zijn we naar Art Street geweest waar lokale kunstenaars zich uiten op de muren langsheen de straat, en waar er een nachtelijke markt van over de hele wereld aanwezig is. Hier heb ik alweer ogen opengetrokken als klein Belgje!

Zondag was het nogal een stormachtige dag en had ik toch wel wat last van heimwee! In het labo ging het maandag wat minder, aangezien mijn vetcellen er niet zo gezond uit zagen! Ik heb ze een voeding boost gegeven in de hoop ze te redden. Hopelijk zien ze er morgen vroeg weer beter uit...

Vandaag was het ook voor ons een 'Holiday' zoals ze dat op zijn Amerikaans noemen, namelijk Veterans day. Ik heb deze dag samen met Diana uit Equador, en enkele van haar internationale vrienden uit India doorgebracht in Dolphin Mall. Ze liet me zien hoe je de bus neemt in Miami, wat trouwens reuze meevalt voor een maximum van 2.25 $.

In Dolphin Mall heb ik een super leuk kleedje gekocht voor nog geen 10€ en at ik voor het eerst Frozen Yogurt. Diana is echt een super toffe madam en we hebben alweer afgesproken om vrijdag naar de Basket match te gaan en zaterdag de laatste Football match van het seizoen bij te wonen. Wat ben ik benieuwd naar die Amerikaanse Football! Misschien spreken we voor Thanksgiving zelfs met enkele internationale ladies af om naar het strand te trekken, maar dat zien we nog wel...

Lieve groetjes Désirée

Advertisement



12th November 2014

wauw
Dat lijkt mij een leuk internationaal clubje!
16th November 2014

JALOERS!!!
Woooow het strand met nieuwjaar!!!! Keileuk! Da wil ik ook wel eens doen ooit! En zeg als ik zo jouw blog lees dan krijg ik heimwee naar Amerika!!! :-( Het doet me echt sterk denken aan mijn eerste ervaringen in de States!!! Het is echt iets uniek eh. Waar wij zoals je zegt, als 'kleine' Belgen, nog niet aan kunnen komen rieken ^^ Ik volg je op de voet, het ziet er een super toffe ervaring uit!!! ;-)

Tot: 0.076s; Tpl: 0.012s; cc: 5; qc: 44; dbt: 0.0445s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 3; ; mem: 1.1mb