Wat een week


Advertisement
United States' flag
North America » United States » Florida » Miami
November 8th 2014
Published: November 8th 2014
Edit Blog Post

Ben ik echt al bijna een week hier?

De tijd is wel erg snel gegaan! Ik ben dan ook enorm druk bezig in het labo en sinds dinsdag ben ik tussen de 10 en 12 uur per dag aan het experimenteren, schrijven en literatuur aan het lezen...

Het labo is wel super tof, de mensen zijn leuk en we krijgen enorm veel vrijheid in vergelijking met Europa. Ik moet me nog wel bewijzen en ik hoop dat ik vanaf volgende week echt kan laten zien wat ik waard ben... Ik ben tenslotte een laatstejaars student met toch al aardig wat labo ervaring, maar dat zal allemaal nog wel komen.

Voorlopig ben ik dus onder begeleiding mijn vetcelletjes aan het groeien om er later op te experimenteren, en wat doen ze het goed... Ik geef ze dan ook al mijn liefde en toewijding 😊

Ik heb voorlopig nog niet erg veel van Miami gezien, behalve dan zo'n 1/5 van de universiteit (en zelfs daar raak ik de weg nog kwijt). Misschien dat ik dit weekend al een stapje verder zet in het verkennen, maar voorlopig wil ik eerst mijn eigen buurt en de weg van en naar de universiteit goed leren kennen! Ik ben hier ten slotte ook nog een poosje...

Sinds woensdag vind ik hier mijn weg met de fiets, afkomstig uit het beroemde Walmart. Zulke winkels hebben wij dus echt niet, maar dat is met veel dingen hier.

Mijn eerste weekend gaat nu van start en ik denk dat ik nu wel zal voelen hoe ver ik weg ben van al mijn vrienden en familie, ik mis jullie allen!

Ik ben er toch wel vast van overtuigd dat deze ervaring voor enorm veel mogelijkheden gaat zorgen in de nabije toekomst.

Fijn weekend allemaal en zoals de foto laat zien: BIG LOVE for everyone in Belgium <3

Advertisement



Tot: 0.065s; Tpl: 0.01s; cc: 5; qc: 44; dbt: 0.0346s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb