Foto's!


Advertisement
United States' flag
North America » United States » Florida » Miami
September 3rd 2012
Published: September 3rd 2012
Edit Blog Post

Ik weet dat jullie er lang op hebben moeten wachten, maar ik heb eindelijk de tijd gevonden om enkele foto's van het appartementje te trekken en te uploaden. Van de campus heb ik al enkele foto's, maar ik ga er eerst nog meer trekken, dan kan ik die samen op mijn volgende blog zetten.

Ondertussen is er niet héél veel meer gebeurd.. Mijn eerste project is goed gelukt, maar ik heb in de plaats weer veel nieuwe opdrachten gekregen. Het lijkt alsof elk ingeleverd project steeds wordt vervangen door drie nieuwe, zodat mijn agenda steeds voller geraakt.. Maar omdat een mens af en toe ontspanning nodig heeft, ben ik op vrijdagavond met enkele medestudenten naar een trivia-avond geweest. Het was heel leuk, hoewel we niet gewonnen zijn...

Ik hou het kort deze keer, volgende week komen er foto's van de campus aan!


Additional photos below
Photos: 12, Displayed: 12


Advertisement

Foto's van enkele dierbaren die de bovenkant van mijn bureau sieren..Foto's van enkele dierbaren die de bovenkant van mijn bureau sieren..
Foto's van enkele dierbaren die de bovenkant van mijn bureau sieren..

Als je jezelf er niet ziet bijstaan, niet panikeren, ik moet nog extra kaders kopen ;)
De voordeurDe voordeur
De voordeur

De kleuren van het appartemensgebouw, groen en oranje, komen overeen met de officiële kleuren van de University of Miami, wat wel een leuk toeval is. Wanneer ik de foto's van de campus ga uploaden, zal niemand zich meer afvragen wat de kleuren van de UM zijn, want die komen overal terug!


3rd September 2012

proficiat nele
dikke proficiat met u studie in amerika, u blog is heel intressant ik zal ze blijven volgen mooie foto's trouwens. silvie

Tot: 0.212s; Tpl: 0.012s; cc: 5; qc: 44; dbt: 0.0481s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb