Een studentenleven bestaat niet enkel uit studeren...


Advertisement
United States' flag
North America » United States » Florida » Miami
September 8th 2012
Published: September 8th 2012
Edit Blog Post

Enkele klasgenotenEnkele klasgenotenEnkele klasgenoten

Zoals je kan zien zijn we een hele diverse groep: Zulena van Puerto Rico, Luis van Colombia, Edmond van China (hij heeft gewoon een Engelse naam aangenomen omdat niemand zijn echte naam kon uitspreken), Alex van Frankrijk, ...
Zoals de titel al doet vermoeden, blijf ik niet elke avond op mijn appartement om te studeren of aan mijn projecten te werken, hoewel we wel superveel werk hebben. Miami biedt nu eenmaal heel veel leuke uitgaansmogelijkheden en mijn klasgenoten zijn echt superleuke mensen. We zijn ondertussen een nogal hechte (en zeer diverse!) groep geworden (met enkele uitzonderingen die liever op zichzelf zijn) en we komen allemaal heel goed overeen (ik heb een foto toegevoegd van enkele van mijn klasgenoten toen we iets gingen drinken in de Ratskeller, de meest bekende pub op onze campus). Wat telkens opnieuw hilarisch is, zijn mijn klasgenoten die proberen mijn naam uit te spreken. Hoe hard ik ook articuleer, ze zeggen steeds Nila of Nelly of zoiets. Ze doen niettemin hun best en zijn vastbesloten om het te leren!

Vorige week gingen we naar een trivia-avond, wat superleuk was. Iedereen wist wel enkele antwoorden, maar helaas zijn we niet gewonnen. Vandaag was het barbecue op Miami Beach, tot nu toe waarschijnlijk al de beste ervaring in Miami! De barbecue ging uit van de universiteit en was enkel voor Graduate students, dus alles was gratis! Witte stranden, palmbomen, een helderblauwe zee en lucht, supertof gezelschap, heerlijk eten en ijskoude drank... wat wil een mens nog meer?

Nadat ik deze blog heb afgerond ga ik terug hard beginnen werken om de vele uren op het strand een beetje te compenseren, maar het was het waard! Ik heb enkele foto's toegevoegd om de sfeer een beetje te schetsen..


Additional photos below
Photos: 7, Displayed: 7


Advertisement



16th September 2012

Bijna jaloers!!!
Of nee, ECHT jaloers! Wow, ik wou dat ik ook in Miami zat! Geven ze daar geen cursussen over de Maya's?? ;) Heel tof dat je zoveel leuke mensen hebt leren kennen. Ga je tussen je opdrachten door ook Spaans, Frans en Chinees leren? Of brabbelen ze allemaal wat Engels? Ik heb me ingeschreven voor Spaanse les. Ben benieuwd... Enne... pas maar op voor de volgende storm! Na een naam met I, J, K komt eentje met L. Stel dat ze die Lutgarde noemen, haha! Een heeeeeeeeele dikke knuffel! Tot de volgende, Nellie, Naeli, Niele of hoe je ginder ook moge heten! Erika
16th September 2012

Bijna jaloers!!!
Of nee, ECHT jaloers! Wow, ik wou dat ik ook in Miami zat! Geven ze daar geen cursussen over de Maya's?? ;) Heel tof dat je zoveel leuke mensen hebt leren kennen. Ga je tussen je opdrachten door ook Spaans, Frans en Chinees leren? Of brabbelen ze allemaal wat Engels? Ik heb me ingeschreven voor Spaanse les. Ben benieuwd... Enne... pas maar op voor de volgende storm! Na een naam met I, J, K komt eentje met L. Stel dat ze die Lutgarde noemen, haha! Een heeeeeeeeele dikke knuffel! Tot de volgende, Nellie, Naeli, Niele of hoe je ginder ook moge heten! Erika

Tot: 0.237s; Tpl: 0.01s; cc: 5; qc: 44; dbt: 0.0573s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb