De storm overleeft.. maar toch bij de dokter beland!


Advertisement
United States' flag
North America » United States » Florida » Miami
August 28th 2012
Published: August 28th 2012
Edit Blog Post

Hoi allen!

Amai, het was me wat met den Isaac! 'Welcome to Miami, the sunshine state!' zeggen ze dan... Yeah right 😊 Omdat de regen zo lang bleef duren en de wind zo sterk stond, begon het op een bepaald moment zelfs binnen te regenen! Ik ben letterlijk wakkergeworden door druppels water die op mijn gezicht neerspetterden... We moesten midden in de nacht emmers onder de ramen zetten en handdoeken op de vloer leggen. En lawaai dat die storm maakte! Een combinatie van de kletterende regen, de woeiende wind en de takken van de bomen die tegen de ramen sloegen. Ik ben heel dankbaar dat de storm niet over Miami is getrokken, want wat wij hebben meegemaakt was niets in vergelijking tot diegenen die in het oog van de storm hebben gezeten!

Toen de kust weer veilig was en we na meer dan twee dagen het konden wagen om naar buiten te gaan, ging ik naar de winkel. Daar ben ik (heel slim, ik weet het) tegen de rails van een parking gelopen en een uitstekende pin is mijn kleinste teentje binnengedrongen. Het bloedde nogal dus de politie daar heeft eerste hulp verleend en het gebied rond die pin meteen afgesloten met paaltjes, haha 😊 Ik moest zelfs een verklaring afleggen en ondertekenen, en ze namen foto's van mijn teen. Die Amerikanen toch 😊 Om het zekere voor het onzekere te nemen ben ik toch maar naar de dokter gegaan voor een tetanusspuit..

Nu even iets helemaal anders: vandaag is mijn eerste draaidag! Het is een heel simpel project en het zal niet erg moeilijk zijn om in te blikken, maar toch heb ik een beetje stress. Het is mijn eerste individuele project als regisseur, dus er is niemand anders om mee te overleggen. Ik ga filmen met een camera die ik nog nooit heb gebruikt, en de acteurs (die trouwens gratis en voor niets in mijn filmpje willen acteren) zijn bijna allemaal een pak ouder en meer ervaren dan mij.. Hopelijk komt het goed 😊

Wel, hier zal ik het voorlopig maar weer bij houden. Tot de volgende!!

Advertisement



29th August 2012

Amai
Amai Nele, je maakt daar nogal wat mee! :) Ik heb aan je moeten denken hoor toen ik naar beelden van de storm keek. Gelukkig viel het allemaal nog mee bij jullie! En veel succes met je eerste individuele project morgen! Je bent nu al zover geraakt, dus dat zal zeker ook lukken. Vele groetjes uit het Belgiëland!
30th August 2012

Merci
Bedankt voor je lief berichtje en om aan me te denken :) Wanneer ik terug naar huis kom voor Kerstmis moeten we zeker eens afspreken hè (misschien samen met Sofie en Lindsey enzo)!

Tot: 0.253s; Tpl: 0.013s; cc: 8; qc: 45; dbt: 0.0267s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb