Woensdag 29 juli San Francisco (49 mile scenic drive)

Published: July 30th 2009

VakantieAmerika2009 588VakantieAmerika2009 588VakantieAmerika2009 588

de 49 mile scenic drive
Vandaag was onze laatste dag om wat te doen. Dit hebben we gedaan met de auto aangezien we het hotel ook uit gingen.
We zijn de 49 mile scenic drive gaan doen. Deze is op een kaart aangegeven en ook met borden langs de route hoe je hem moet blijven volgen. Hiermee kom je langs alle bezienswaardigheden van San Francisco. Wij hadden de meeste al gezien maar we waren nog niet dichtbij de golden gate bridge geweest en nu wel. Tevens hebben we de stranden van San Francisco gezien en ook Twin peaks. Het hoogste gedeelte in San Francisco. Hiervandaan kun je de hele stad over kijken. We hebben ook nog gegeten bij Mel's drive in aangezien we niet hadden ontbeten. Maar we hadden nu zo lang gewacht dat het een complete maaltijd werd. Nadat we de scenic drive gereden hadden zijn we richting SF airport gereden dit ligt in het zuiden van San Francisco en dat is een klein half uurtje rijden.
Wij hebben geen zin om morgen vroeg op te moeten staan en dat het allemaal een gehaast wordt dus zijn we vast hier heen gereden. Nu is het 10 min rijden vanaf het motel waar we nu zitten.
VakantieAmerika2009 585VakantieAmerika2009 585VakantieAmerika2009 585

Slecht weer deze ochtend
Dan moeten we voor 11 uur de auto hebben ingeleverd dan zullen we gaan inchecken om vervolgens 15:10 op te stijgen. Nu lijkt het dat we erg veel tussentijd hebben maar we zijn zeker wat tijd kwijt om in te checken en het boarden begint al vroeg vanwege de controles. Kunnen we tussendoor nog even eten.
Tot ziens in Nederland

VakantieAmerika2009 590VakantieAmerika2009 590
VakantieAmerika2009 590

De golden gate bridge in al zijn glorie
VakantieAmerika2009 601VakantieAmerika2009 601
VakantieAmerika2009 601

Het uitzicht vanaf Twins peak

2nd August 2009

he he
Hey Peter en Mariska, Vanmorgen eindelijk even relaxed jullie blog uitgelezen! Echt een hele gave vakantie. We kijken uit naar jullie diaserie... Ciao!

Tot: 0.25s; Tpl: 0.013s; cc: 7; qc: 46; dbt: 0.141s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb