Kleuver's Guestbook

11th August 2009

Heel gaaf
Hoi Peter en Mariska. Toffe vakantie, leuk blog, mooie foto's. Super mooi daar. Echt very nice! 'k zat te denken: Je kunt misschien bij een digitaal fotoboek maken (bij de HEMA of nl-punt-foto-punt-com - of weet ik veel wat voor'n sites er allemaal zijn) en daar je teksten en comments bij knippen en plakken, dan heb je ze later nog!
11th August 2009

Eten
Moeten al die pondjes er nu weer afgerend worden?
2nd August 2009

he he
Hey Peter en Mariska, Vanmorgen eindelijk even relaxed jullie blog uitgelezen! Echt een hele gave vakantie. We kijken uit naar jullie diaserie... Ciao!

Troep
Het meeste is beton, gelukkig geen hout waar bijna de rest van Amerika van gemaakt is. Kleine laagjes marmer bij de paupers zoals de Venatian. Maar Caesars heeft er echt geld tegenaan gegooid.
29th July 2009

Wat een dramatische figuren die Amerikanen.....;) Ontzettende ontzettend!@! Zijn de gebouwen wel van echt marmer, of is het vnl. van plastic, of beton?
29th July 2009

Hey, ziet er ook weer erg mooi uit. Was het hier net zo warm als in de Grand Canyon? Hoe hoog zijn de bergen eigenlijk? ciao!
27th July 2009

Wat gaaf!!!
Hoi vakantiegangers! Wat ziet het er allemaal ontzettend gaaf uit! Ik kan me voorstellen dat jullie genieten daar en misschien nog lang niet uitgekeken zijn. De foto's zijn erg mooi, en het uitzicht... waar je ook bent, het is overal even mooi. Geniet nog een paar dagen daar in Amerika en succes met de lange zit in het vliegtuig terug naar huis toe! Tot snel... groetjes uit Rhenen, Yvet
26th July 2009

jaloers
zo ik had een paar dagen niet op jullie blog gekeken. En nu weet ik ook weer waarom ik dat niet had gedaan. Ik ben JALOERS!!!!! Wat had ik graag blackjack in Las Vegas gespeeld. Gelukkig weet ik dat jullie met een mooi groot duur soevenier voor mij meenemen, dat maakt een hoop goed.

Landkaart!!!
Ha die Gerla. De landkaart van dit travelblog klopt niet helemaal. Ik zou niet weten waarom die Los Angeles in Tenesee neerzet en ook Las Vegas klopt niet. De rest klopt aardig.

landkaart.
Het is zo leuk iedere dag jullie verslag te lezen, maar heb soms even moeite met waar zitten jullie nu. Nu ondekt dat ik jullie ook kan volgen op de landkaart rechts boven in. Vergroot Amerika en je ziet daar jullie blog verschijnen. Jullie hebben er al heel wat kilometers opzitten. Geweldige foto's. Maris dat wordt 3 dagen lol en plakken of samen fotoboek maken op de pc. Ik zie het al helemaal zitten, en die souveniers hihi die zien we graag allemaal tegemoet hihihihihi.

Souveniertje???
Souverniertje? Dan heb je mooi pech. 1. We hebben gee tijd om te leuteren in souvenierwinkeltjes want dan zijn we of aan het rijden of aan het wandelen. 2. We hebben geen ruimte in de koffers voor souveniertjes want wij moeten zelf zoveel meenemen. Hahahahahhahahahahhahahahahhahahhahahahahhahahahahhaha
21st July 2009

spannend
Hoi luitjes, We kijken elke dag weer uit naar jullie berichten. We hebben met veel plezier naar jullie verslagen gekeken. Heel veel plezier in Las Vegas en niet te veel gokken! Groetjes van ons.
19th July 2009

Mariska en Peter, Ik heb vandaag pas de A12 mail geopend en daar jullie blog gezien. Ik heb net getraind want Berlijn nadert alweer, als ik weer wat uitgerust ben mail ik iets meer. Het blog idee vind ik mooi en ik word best een beetje jaloers met wt jullie allemaal zien, nog een fijne reis samen, een groet uit de BETUWE. Piet

leuk!!
Beste Peter en Mariska, Wat leuk om jullie zo te kunnen volgen. Als die temperaturen zo blijven daar Peter...kom je straks als een nikker terug!! Toch goed dat je een zonnenbankondergrond hebt genoten. Wij gaan over krap 2 weken op vakantie. Deze week nog even de laatste puntjes op de i gezet op school, zodat ik ook met een gerust hart op vakantie kan. Jullie waren mooi op de bruiloft. Hopelijk hebben jullie genoten van deze dag en genieten jullie nu volop van elkaar en de omgeving natuurlijk. Have fun! Liefs Tineke

auto
Oeps, ik zag dat je toch al een foto van de auto had gemaakt. Ziet er mooi uit, echt amerikaans.
17th July 2009

Hoi jonggehuwden, Het is misschien niet echt romantisch maar het ziet er allemaal supermooi en indrukwekkend uit. Zo te zien hebben jullie het goed naar jullie zin. We missen nog wel een foto van jullie (rode?) auto. Nog heel veel plezier. Groetjes Lyda en Ton.

zomaar
Hoi Peter en Mariska , Hartelijk gefeliciteerd nog met jullie huwelijk.Ik zal jullie ook volgen met de reis door Amerika. Peter hebt er wel een puinhoop vangemaakt thuis hoor.Heel veel plezier. Groetjes Rene en Corrie

vreetzakken
en maar eten!! Straks moet ik jullie nog rollen over de trimbaan. Maar veel plezier daar nog. Have a nice trip and don't forget my present ;) greetings, The lovely sister (in law) :)

2.7 drama
Geen idee wat die verbruikt. Alles werkt met miles en gallons. Snap er niks meer van. Maar we hebben nog maar 1 keer getankt en toen was die net driekwart leeg. Het is de lichste motor die je kunt krijgen. Een 2.7 v6. Hij loopt op regular benzine met een octaangehalte van 85. Zegt genoeg lijkt me. Het hoogste octaangehalte hier is 91. Zal ook wel weer met andere eenheden werken ofzo want ik kan niet helemaal geloven dat die vw en audi's hier op 91 kunnen lopen. Groeten, Peter en Maris

doordenkertje????
Goed gezien M en P Het lijkt er sprekend op. Nog gecheckt op poten??? of hebbenjulie dat maar laten zitten. Groetjes Gerla

Peter....
Je moet gaan hardlopen jongen, dat komt niet goed met je buik!!!

1969
Hey lovers, Het ziet er allemaal wel kolossaal uit... wat een desolate vlakte, enorme rotsen en dan je bord vol eten (ook al zo kolossaal). 1969 was trouwens nog erger, da's gewoon in een studio opgenomen, zo zagen we gisteren op tv. Hoeveel verbruikt die auto??? En hoe hard gaatie? Geniet nog lekker van jullie twee weken. Ciao, Jos en katalin

Tot: 0.04s; Tpl: 0.005s; cc: 17; qc: 18; dbt: 0.025s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 2; ; mem: 1mb