UItleg Blog zodat je alles ziet


Advertisement
Netherlands' flag
Europe » Netherlands » Province of Utrecht » Utrecht
August 15th 2009
Published: July 14th 2009
Edit Blog Post

Welkom op ons blog.
Even een korte uitleg anders mis je misschien wat.

KLIK OP FULL ENTRY.

Zodra je daar op gedrukt hebt krijg je deze dag te zien. Ik heb deze dag als uitleg gebruikt.
Ik heb de datum erg ver vooruit genomen omdat de laatste datum altijd bovenaan staat in het hoofdmenu.
Je kunt dus in het hoofdmenu een sneakpreview zien van alle dagen.
Zodra je klikt op "full entry" bij een van die dagen kom je dus in die dag zoals bij deze uitleg.
Als je nu terug wilt naar het hoofdmenu is het handig om op vorige te klikken.
Scroll in het hoofdmenu goed naar beneden anders mis je misschien een dag.
In zo'n dag kun je het hele verhaal lezen wat Maris en ik geschreven hebben.
Onder dat verhaal staan foto's plus altijd twee in de tekst. Je kunt erboven zien hoeveel foto's er in die dag zitten.
Bij bijv. maandag zitten 44 foto's. Maar hij laat er 21 zien. Je kunt boven de foto's kiezen op 1 ,2 ,3 om te switchen tussen de fotobladen.
Als je dus op 2 klikt zie je weer 21 andere foto's.
Als je op de foto zelf klikt zal deze uitvergroten. Dan kan je boven de foto op de werkbalk met alle foto nummers ook de volgende foto kiezen door op het volgende symbool te klikken " > ".
De kwaliteit van de foto's zijn slecht. Dit komt omdat het programma ze erg ver comprimeert. Als er een specifieke foto is die je graag in hoge resolutie wilt zien plaats er even commentaar bij en je naam dan upload ik het origineel op een andere site en plaats de link bij de foto in dit blog. Let op dit is veel werk dus graag alleen als het nodig is.

Veel lees en kijk plezier.

Peter en Mariska

Advertisement



14th July 2009

auto
Hoi Peter en Mariska, Het ziet er allemaal heel leuk uit. Leuke tekst en foto's. Ik mis nog een foto van jullie auto, daar ben ik wel benieuwd naar. Nog heel veel plezier en groetjes van ons.
19th July 2009

Mariska en Peter, Ik heb vandaag pas de A12 mail geopend en daar jullie blog gezien. Ik heb net getraind want Berlijn nadert alweer, als ik weer wat uitgerust ben mail ik iets meer. Het blog idee vind ik mooi en ik word best een beetje jaloers met wt jullie allemaal zien, nog een fijne reis samen, een groet uit de BETUWE. Piet

Tot: 0.163s; Tpl: 0.009s; cc: 10; qc: 50; dbt: 0.0539s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb