From Vegas to the Mono Lake

North America » United States » California » Lee Vining
August 14th 2014
Published: August 14th 2014

Tja, daar zit ik dan, in een felverlichte ruimte waar wasmachines en drogers staan. Kids en Frits zitten in de camper, het is hier te koud om s'avonds buiten te zijn. Vanmorgen zijn we uit vegas vertrokken. Een lange rit stond vandaag op het programma, ongeveer vijf en een half uur rijden, langs Death Valley. Ongelofelijk dat een weg zo saai, saai, droog, stoffig kan zijn. Voor vannacht hadden we geen overnachting geboekt omdat het van de conditie van de weg en van de conditie van Frits afhangt of we in een keer door zouden rijden. Maar dat hebben we dus gedaan, de langste trip tot nu toe. Onderweg kom je twee plaatsjes tegen waar vervallen schuren en huisjes staan, naast autowrakken en lege winkeltjes, verroeste pompstations met lege schappen. Er is NIETS!!!! We zijn doorgereden naar het MONO lake, een meer waar het water 2,5 keer zo zout is als in de zee en tien keer zoveel alkaline bevat. Er " groeien" kalksteentorens in het water en dat ziet er wel bijzonder uit. Maar niet zo bijzonder dat we er nog een hele dag naar willen kijken. Dus ipv morgen bij het Mono Lake te staan, doen we dat alleen vannacht en gaan we een extra dag naar Yosemite Park, daar hebben we zin in !!!Geen idee of daar wifi plekken zijn maar dan weten jullie dat alles in orde is, tot later, de was is droog.

16th August 2014

vakantie
Hoe gaat het daar ik heb geen idee of deze berichten bij jullie binnen komen ik zie wel hoe verder desnoods via Facebook in ieder geval vast een leuke verjaardag toegewenst.Zoen mam en Jan

Tot: 0.292s; Tpl: 0.01s; cc: 10; qc: 51; dbt: 0.235s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb