Shop till you drop, in vegas!!

North America » United States » Nevada » Las Vegas
August 12th 2014
Published: August 12th 2014

Vanmorgen zijn we wakker geworden in een heerlijk groot zacht bed. En de vloer beweegt niet, helemaal niet. Ook niet als iemand zich eens flink uitstrekt, naar de wc gaat of moet niezen. Wel wennen hoor!!! We zijn vanmorgen eerst lekker in het zwembad gedoken (toe we het eenmaal gevonden hadden want het is nogal groot hier). Het is bewolkt, wat heerlijk is want daardoor is het misschien dertig graden ipv veertig. Het is hier rustig, geen weekend meer en dat scheelt veel. Tegen een uur of twaalf hebben we ons heerlijk gedouched, ook dat is heel luxe als je dat steeds op een camping moet doen met 8 quarters voor een minuut of tien haha. Lekker douchen, haren wassen, fohnen en schone kleren aan... ohnee dat was het probleem, die schone kleren gaan we nu kopen. SHOPPINGMALL HERE WE COME!!!!!

We zijn naar een grote outlet geweest en naar een kleiner winkelcentrum. Kaien heeft een mooi shirt bij de abercrombie gekocht, een shirt en korte broek van Rawlings en Sanne een korte spijkerbroek, nepnagels, een shirt, een armbandje, Frits een spijkerbroek, bijna een laptop en ik een shirt en bijna een iphone. Valt wel mee dus, morgen weer een dag. We zitten nu een uurtje rust te houden voor de de strip op gaan, misschien kopen we daar nog wat.

Ik hoor net op het nieuws dat Robin Williams is overleden, dat is verdrietig, de wereld heeft mensen zoals hij nodig...

Ons hotel heet het Tropicana, een van de kleinere hotels hier op de strip, we kijken uit op hotel excalibur en newyorknewyork.

Tot later XXX

Tot: 0.102s; Tpl: 0.011s; cc: 15; qc: 51; dbt: 0.0658s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb