Sedona

North America » United States » Arizona » Sedona
September 10th 2005
Published: September 11th 2005

Naar Sedona

Na Scottsdale vertrokken we richting Sedona (Arizona) waar we twee dagen zouden blijven.

Onderweg gestopt bij Montezuma's Castle. Een van de langst bewaarde indianen woningen in de rotsen (uit 1100 ofzo).

Sedona is echt een prachtige omgeving. We zijn helemaal omgeven door gigantisch mooie rode gebergten. (bekend van Malboro reclame posters). Echt heel bizarre en bijna onwerkelijk.

Nu gaan we ontbijten (heb dus hier toevallig draadloos internet op de kamer) en na het ontbijt gaan we voor twee dagen naar de Grand Canyon. Yechoehoehoeehoehoe!!!

Zal wel een inspannend ritje gaan worden, want we moeten het colorado plateau gaan beklimmen?????

Groetjes,

Ramon en Jacinta

(PS Aan de vorige log zijn ook meer foto's toegevoegd).

11th September 2005

ziet er allemaal weer heel tof uit ga zeker ook een keertje ff een berichtje tussen door voor ramon heb vandaag met de psp van bernd gespeeld niet normaal meer vetter dan vet meer en beter dan je verwacht zo dit was het nieuws uit nl nog heel veel plezier en oja heb je nog steeds niet gezoen op COPS ramon lol enjoy yourselve
12th September 2005

Montezuma's Castle
Hallo Jacinta en Ramon, Een hele mooie omgeving en een nog mooier kasteel! Ik wist niet dat indianen ook rostwoningen hadden. Welke indianen deden dit? Groeten, Wouter.
12th September 2005

Squirrel
Wow! Een killer squirrel :P Ziet er gaaf uit mensen, die scenery pics zijn tof, kunnen mooie desktop background worden!! Hoe bevalt het rijden nu trouwens? Volgende keer toch maar weer met de bus of toch wel blij dat jullie nu alles min of meer zelf in de hand hebben?

Tot: 0.442s; Tpl: 0.013s; cc: 10; qc: 69; dbt: 0.2354s; 1; m:domysql w:travelblog (10.17.0.13); sld: 1; ; mem: 1.1mb